
Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Dionice tvrtke porasle su za više od 54%
Snap, matična tvrtka aplikacije Snapchat, objavila je svoju prvu tromjesečnu neto dobit, što je povećalo vrijednost dionica tvrtke za više od 54%.
Tvrtka je prijavila prihod od 1,3 milijarde dolara u posljednja tri mjeseca 2021., nadmašivši očekivanja Wall Streeta. Ostvarena neto dobit iznosila je 22,6 milijuna dolara. Na Snapchat se dnevno prijavljivalo oko 319 milijuna ljudi, što je porast od 20% u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine.
Budućnost je u proširenoj stvarnosti
Snapova zarada u četvrtom tromjesečju obrnuto je propocionalna tromjesečnom učinku Facebooka, koji sepreimenovao u Metu. Facebook je izvijestio o zaradi ispod očekivanja, a naglašena je prvim padom dnevno aktivnih korisnika na njegovoj osnovnoj društvenoj mreži.
Snapchat nastavlja ulagati više u proširenu stvarnost (AR), koja korisnicima omogućuje preklapanje virtualne slike s njihovim pogledom na stvarni svijet. Korisnici mogu isprobati odjeću, naočale i druge dodatke koristeći AR. Tvrtka se također udružila s Universalom i organizirala prvi virtualni koncert s Jennifer Lopez i kolumbijskim pop pjevačem Malumom.
“Proširena stvarnost predstavlja jednu od naših najatraktivnijih dugoročnih prilika za rast. AR je jedinstven po tome što se radi o interaktivnom iskustvu koje oglašivačima donosi mjerljiv povrat ulaganja”, rekao je Jeremi Gorman, glavni izvršni direktor Snapa.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu
Veliko priznanje za našu Marinu