Snapchat raste i ostvaruje dobre poslovne rezultate

Dionice tvrtke porasle su za više od 54%

2 min za čitanje
Piše: Piše: Anamarija Morić

Snap, matična tvrtka aplikacije Snapchat, objavila je svoju prvu tromjesečnu neto dobit, što je povećalo vrijednost dionica tvrtke za više od 54%.

Tvrtka je prijavila prihod od 1,3 milijarde dolara u posljednja tri mjeseca 2021., nadmašivši očekivanja Wall Streeta. Ostvarena neto dobit iznosila je 22,6 milijuna dolara. Na Snapchat se dnevno prijavljivalo oko 319 milijuna ljudi, što je porast od 20% u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine.

Budućnost je u proširenoj stvarnosti

Snapova zarada u četvrtom tromjesečju obrnuto je propocionalna tromjesečnom učinku Facebooka, koji sepreimenovao u Metu. Facebook je izvijestio o zaradi ispod očekivanja, a naglašena je prvim padom dnevno aktivnih korisnika na njegovoj osnovnoj društvenoj mreži.

Snapchat nastavlja ulagati više u proširenu stvarnost (AR), koja korisnicima omogućuje preklapanje virtualne slike s njihovim pogledom na stvarni svijet. Korisnici mogu isprobati odjeću, naočale i druge dodatke koristeći AR. Tvrtka se također udružila s Universalom i organizirala prvi virtualni koncert s Jennifer Lopez i kolumbijskim pop pjevačem Malumom.

“Proširena stvarnost predstavlja jednu od naših najatraktivnijih dugoročnih prilika za rast. AR je jedinstven po tome što se radi o interaktivnom iskustvu koje oglašivačima donosi mjerljiv povrat ulaganja”, rekao je Jeremi Gorman, glavni izvršni direktor Snapa.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.