„Srpanj bez plastike“ treba uvesti u uredsko poslovanje

Rezultati nedavne Vox Populi ankete otkrivaju da naši pratitelji podržavaju smanjenje plastike kako u svakodnevnom životu, tako i na radnom mjestu.

2 min za čitanje
Piše: Kristina Rak

Srpanjska #VoxPopuli anketa prigodno je bila posvećena inicijativi “Plastic Free July” (tzv. „Srpanj bez plastike“). To je globalni pokret kojemu je cilj pomoći ljudima smanjiti plastično onečišćenje i steći ekološki prihvatljiv(ij)e navike.

 

Cilj ankete bio je doznati koliko su naši pratitelji na društvenim mrežama upoznati s ovom inicijativom, što misle o njezinom uvođenju u uredsko poslovanje te planiraju li smanjiti upotrebu jednokratne plastike u svakodnevnom životu.

 

Korištenje jednokratne plastike treba smanjiti

 

Većina pratitelja (56 %) na Instagramu nije upoznata s pojmom “Srpanj bez plastike,” stoga ne čudi što je čak 88 % ispitanika izjavilo kako ga nikad nisu pokušali provesti u praksi. Malo više od pola ispitanika (53 %) na Instagramu smatra kako je moguće živjeti bez plastike, dok na LinkedInu to smatra znatno više od dvije trećine ispitanika.

 

Pozitivno je što je čak 88 % pratitelja izjavilo kako planira smanjiti upotrebu jednokratne plastike. Ta odluka vidi se i u sljedećim odgovorima naših pratitelja. Samo 27 % njih kupuje vodu u plastičnoj boci svaki dan i tek 26 % ih koristi plastične slamke. Što se tiče korištenja jednokratnih vrećica u trgovinama, mišljenja ispitanika su podijeljena. Točno 50 % ispitanika ih koristi odnosno ne koristi. Kada je riječ o korištenju termosice za kavu, 58 % pratitelja je izjavilo kako pije kavu iz termosice, a 42 % ne.

 

Na radnim mjestima se provode mjere smanjenja plastike

 

Većina naših pratitelja (67 %) na poslu ne pije vodu iz aparata, ali zato 83 % naručuje hranu iz dostave. Na Instagramu je 71 % ispitanika izjavilo da provode mjere po pitanju smanjenja plastičnog otpada na poslu, dok na LinkedInu to radi njih 58 %. Zaključno, većina pratitelja smatra kako se “Srpanj bez plastike” treba uvesti u uredsko poslovanje (71 % ispitanika na Instagramu, 100 % na LinkedInu).

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri izazova koji će oblikovati budućnost komunikacijskih agencija

Strukturne reforme već su započele

SRAM kao medijski fenomen

Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju

Savršeni spoj prirode, inovacije i personaliziranog pristupa

Lansirali smo NIVEA Cellular serume