„Srpanj bez plastike“ treba uvesti u uredsko poslovanje

Rezultati nedavne Vox Populi ankete otkrivaju da naši pratitelji podržavaju smanjenje plastike kako u svakodnevnom životu, tako i na radnom mjestu.

2 min za čitanje
Piše: Kristina Rak

Srpanjska #VoxPopuli anketa prigodno je bila posvećena inicijativi “Plastic Free July” (tzv. „Srpanj bez plastike“). To je globalni pokret kojemu je cilj pomoći ljudima smanjiti plastično onečišćenje i steći ekološki prihvatljiv(ij)e navike.

 

Cilj ankete bio je doznati koliko su naši pratitelji na društvenim mrežama upoznati s ovom inicijativom, što misle o njezinom uvođenju u uredsko poslovanje te planiraju li smanjiti upotrebu jednokratne plastike u svakodnevnom životu.

 

Korištenje jednokratne plastike treba smanjiti

 

Većina pratitelja (56 %) na Instagramu nije upoznata s pojmom “Srpanj bez plastike,” stoga ne čudi što je čak 88 % ispitanika izjavilo kako ga nikad nisu pokušali provesti u praksi. Malo više od pola ispitanika (53 %) na Instagramu smatra kako je moguće živjeti bez plastike, dok na LinkedInu to smatra znatno više od dvije trećine ispitanika.

 

Pozitivno je što je čak 88 % pratitelja izjavilo kako planira smanjiti upotrebu jednokratne plastike. Ta odluka vidi se i u sljedećim odgovorima naših pratitelja. Samo 27 % njih kupuje vodu u plastičnoj boci svaki dan i tek 26 % ih koristi plastične slamke. Što se tiče korištenja jednokratnih vrećica u trgovinama, mišljenja ispitanika su podijeljena. Točno 50 % ispitanika ih koristi odnosno ne koristi. Kada je riječ o korištenju termosice za kavu, 58 % pratitelja je izjavilo kako pije kavu iz termosice, a 42 % ne.

 

Na radnim mjestima se provode mjere smanjenja plastike

 

Većina naših pratitelja (67 %) na poslu ne pije vodu iz aparata, ali zato 83 % naručuje hranu iz dostave. Na Instagramu je 71 % ispitanika izjavilo da provode mjere po pitanju smanjenja plastičnog otpada na poslu, dok na LinkedInu to radi njih 58 %. Zaključno, većina pratitelja smatra kako se “Srpanj bez plastike” treba uvesti u uredsko poslovanje (71 % ispitanika na Instagramu, 100 % na LinkedInu).

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.