Bez obzira želite li istaknuti neki svoj proizvod, posebnu ponudu ili pozitivna iskustva drugih tzv. prikvačene odnosno objave „pinane“ na vrh profila mogu vam u tome pomoći.
—
3 min za čitanje
Piše:
Dialog komunikacije
Korisnici Instagrama napokon imaju opciju prikvačiti tri objave na vrh svog profila. Novost je uvedena s ciljem davanja korisnicima više kontrole u korištenju aplikacije i više kreativnosti u oblikovanju izgleda njihovog profila. U nastavku članka objasnit ćemo kako možete ovo napraviti u par klikova i unaprijediti komunikaciju.
KAKO „PINATI“ OBJAVU NA VRH INSTAGRAM PROFILA?
Nakon što se prijavite na svoj Instagram profil, odaberite fotografiju ili Reel koji želite pinati na vrh profila. Kliknite na tri točkice u gornjem desnom uglu objave, a zatim kliknite na “pinaj na svoj profil “. Ažurirajte profil kako biste utvrdili da se odabrana slika nalazi u prvom redu, a u gornjem desnom uglu fotografije trebali biste vidjeti ikonu pribadače. Postupak možete ponoviti s još dvije fotografije ili Reela, s tim da će se zadnja pinana objava pokazivati kao prva, tj. krajnje lijevo u prvog reda vašeg profila. Ukoliko želite zamijeniti jednu od pinanih objava, ponovite opisani postupak s novom objavom, ali će vam se objava koju ste prvu pinali maknuti s vrha profila. Ako želite maknuti jednu od objava prikvačenih na vrh, kliknite na tu objavu i nakon klika na tri točkice u desnom kutu odaberite opciju “otkvači s profila”.
KAKO GRID PINNING MOŽE POMOĆI U KOMUNIKACIJI?
Opcija pinanja objava korisna je ne samo za izgled Instagram profila, nego i za isticanje onoga što vam je trenutno u fokusu. Prikvačiti objavu na vrh profila je idealno za novu kampanju kako bi ona bila prva stvar koju korisnici vide kad otvore profil. Ako želite promovirati novi ili najprodavaniji proizvod ili proširiti vijest o novom eventu, tada objavu možete prikvačiti na vrh svog profila. To će doprinijeti većem broju pregleda, dijeljenja, spremanja, lajkova i komentara korisnika na vašim objavama, što će potencijalno rezultirati većim brojem prodanih proizvoda. U slučaju da želite promovirati kratkotrajnu ponudu ili popust, na primjer skin care proizvoda ili komada odjeće, najbolji način da to učinite vidljivim je da prikvačite tu objavu na vrh profila. Surađujete li s kreatorima sadržaja, na ovaj način i oni mogu privremeno istaknuti proizvod koji je dio plaćenog partnerstva s vašim brandom. Također, kako biste potencijalnim kupcima dali više informacija o proizvodima koje prodajete ili reklamirate, možete pinati fotografiju ili Instagram Reel s komentarima i svjedočanstvima klijenata koji su proizvode već isprobali.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!
Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.