Što mediji žele?

Donosimo pet savjeta za dobru suradnju s medijima

3 min za čitanje
Piše: Sara Huljak

Mediji su jedan od najvažnijih komunikacijskih alata kojima se svaki PR-ovac služi u izgradnji imidža, pozicije ili reputacije za svoju organizaciju ili klijenta. Mi kao PR agencija svakodnevno surađujemo s predstavnicima medija i upravljamo odnosima između njih i naših klijenata, pa stoga iz prve ruke znamo što je važno za dobru suradnju s njima.

1. Praćenje trendova

Svjesni smo da se trendovi u medijskom biznisu mijenjaju brzinom svjetlosti, stoga smo uvijek u toku s njima. Važno je pratiti na koji način mediji plasiraju teme, koje teme objavljuju češće, a koje rjeđe, uvode li promjene u vizualnom izgledu i na koji način se obraćaju publici. Primjerice, prema istraživanju Reuters instituta, pandemija uzrokovana virusom COVID-19 potaknula je online medije da vrlo upečatljivim vizualima i grafikonima na svojim društvenim mrežama privuku čitatelje i na sami portal. Time su im skrenuli pozornost na svoje članke, potaknuli ih na čitanje i dali im do znanja da su u toku sa svim novostima. Možda će vam ova informacija pomoći da učvrstite svoj odnos s predstavnikom onog portala koji je vašem klijentu baš jako važan ili da slijedeći put uz priopćenje za javnost pošaljete i infografiku.

2. Jasne upute

U trenutku kada osoba iz agencije ili organizacije stupa u kontakt s predstavnikom medija, ono što on najviše želi čuti su jasne upute. Neovisno o tome radi li se o plasmanu objave za medije ili o medijskoj suradnji, mediji žele kratke i jasne informacije, gotove tekstove, potpune izjave, visoko kvalitetne vizuale i koncizna objašnjenja.

3. Poštivanje rokova

Mediji svakodnevno plasiraju puno različitih tema, u kontaktu su s puno oglašivača, medijskih i PR agencija, stoga ako vam je važno da vaša priča bude objavljena u momentu kada je to bitno vama – poštujte rokove!

4. Oglašavanje u medijima

Brzim razvojem društvenih mreža i influencers marketinga, oglašavanje u online, a pogotovo u tiskane medije, postao je sekundarni izbor za mnoge brendove. U Reuters institute istraživanju se navodi da Facebook News već stiže u neke europske zemlje te da će početi plaćati izdavačima za sadržaj. A do tada, mediji cijene svaki prijedlog medijske suradnje, odnosno ulaganje u oglašavanje putem njihovih kanala i gledaju na to kao na dodatnu vrijednost u odnosima s PR agencijama.

5. Održavanje odnosa

Što je PR bez medija, a što su mediji bez priča?! Zato uvijek budite u dobrim odnosima s novinarima, pozovite ih na poslovnu kavu, pratite njihov napredak i promjene u mediju u kojem rade. Nemojte zaboraviti da su PR agencije i mediji najbliži poslovni partneri.

 

Izdvojeno

Procjena vrijednosti influencers marketinga za 2021. je 13,8 milijardi US dolara

Prenosimo sadržaj razgovora naše savjetnice za Uvide i planiranje Nataše Blagojević za Glas Slavonije

Što se točno dogodilo 4. listopada i kako će to utjecati na budućnost društvenih mreža

Pad Facebooka i još jedan „povratak iz mrtvih“ Twittera

Koliko poznate osobe uistinu utječu na vrijednost brenda?

Većina ispitanika (95%) vjeruje da poznate osobe mogu utjecati na vrijednost ili imidž brenda, iako teško mijenjaju stavove o njima