
Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.
Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara
Donosimo pet savjeta za dobru suradnju s medijima
Mediji su jedan od najvažnijih komunikacijskih alata kojima se svaki PR-ovac služi u izgradnji imidža, pozicije ili reputacije za svoju organizaciju ili klijenta. Mi kao PR agencija svakodnevno surađujemo s predstavnicima medija i upravljamo odnosima između njih i naših klijenata, pa stoga iz prve ruke znamo što je važno za dobru suradnju s njima.
1. Praćenje trendova
Svjesni smo da se trendovi u medijskom biznisu mijenjaju brzinom svjetlosti, stoga smo uvijek u toku s njima. Važno je pratiti na koji način mediji plasiraju teme, koje teme objavljuju češće, a koje rjeđe, uvode li promjene u vizualnom izgledu i na koji način se obraćaju publici. Primjerice, prema istraživanju Reuters instituta, pandemija uzrokovana virusom COVID-19 potaknula je online medije da vrlo upečatljivim vizualima i grafikonima na svojim društvenim mrežama privuku čitatelje i na sami portal. Time su im skrenuli pozornost na svoje članke, potaknuli ih na čitanje i dali im do znanja da su u toku sa svim novostima. Možda će vam ova informacija pomoći da učvrstite svoj odnos s predstavnikom onog portala koji je vašem klijentu baš jako važan ili da slijedeći put uz priopćenje za javnost pošaljete i infografiku.
2. Jasne upute
U trenutku kada osoba iz agencije ili organizacije stupa u kontakt s predstavnikom medija, ono što on najviše želi čuti su jasne upute. Neovisno o tome radi li se o plasmanu objave za medije ili o medijskoj suradnji, mediji žele kratke i jasne informacije, gotove tekstove, potpune izjave, visoko kvalitetne vizuale i koncizna objašnjenja.
3. Poštivanje rokova
Mediji svakodnevno plasiraju puno različitih tema, u kontaktu su s puno oglašivača, medijskih i PR agencija, stoga ako vam je važno da vaša priča bude objavljena u momentu kada je to bitno vama – poštujte rokove!
4. Oglašavanje u medijima
Brzim razvojem društvenih mreža i influencers marketinga, oglašavanje u online, a pogotovo u tiskane medije, postao je sekundarni izbor za mnoge brendove. U Reuters institute istraživanju se navodi da Facebook News već stiže u neke europske zemlje te da će početi plaćati izdavačima za sadržaj. A do tada, mediji cijene svaki prijedlog medijske suradnje, odnosno ulaganje u oglašavanje putem njihovih kanala i gledaju na to kao na dodatnu vrijednost u odnosima s PR agencijama.
5. Održavanje odnosa
Što je PR bez medija, a što su mediji bez priča?! Zato uvijek budite u dobrim odnosima s novinarima, pozovite ih na poslovnu kavu, pratite njihov napredak i promjene u mediju u kojem rade. Nemojte zaboraviti da su PR agencije i mediji najbliži poslovni partneri.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara
Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?
Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste