
Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Donosimo stavove ispitanika o sadašnjosti i budućnosti umjetne inteligencije na društvenim mrežama
Paralelno s napretkom tehnologije kreće se i putanja suvremenog marketinga. Novi trendovi kucaju na vrata svako malo, a jedan od njih odnosi se i na tehnološki napredak u influencers makretingu. CGI (computer-generated imagery) influenceri ili virtualni influenceri trend su koji dobiva sve veću popularnost. Oni nisu stvarni ljudi, no njihov je utjecaj stvaran i raste. Dok se mišljenja stručnjaka razlikuju, mi smo odlučili ispitati mišljenja korisnika društvenih mreža putem našeg Vox Populi istraživanja. Koliko su ispitanici upoznati s pojmom CGI influencera, što o njima misle i kakvu budućnost im predviđaju saznajte u nastavku.
CGI na društvenim mrežama još je u povojima
Nešto više od polovice (63%) ispitanika upoznato je s terminom „CGI“, no 70% njih ne zna puno značenje te riječi. Ipak, 57% ispitanika upoznato je sa CGI tehnologijom.
Što se tiče CGI-ja u influencers marketingu, 62% ispitanika zna tko su to CGI influenceri, ali njih 89% ih ne prati na društvenim mrežama. S obzirom na potonji podatak, nije nas iznenadio stav ispitanika da CGI influencere ne smatraju budućnošću influencers marketinga.
Ispitanici također nemaju povjerenje u proizvode koje virtualni influenceri promoviraju, a samo polovica njih upoznata je s brendovima koji koriste CGI influencere.
Trendovi su ipak na njihovoj strani
Čak 71% ispitanika smatra da CGI influenceri ne mogu autentično promovirati stvarni proizvod, a 91% ih smatra da stavovi koje te osobe iznose nisu relevantni. Također, 77% ispitanika smatra da CGI influenceri ne mogu biti relevantan primjer generacijama Z i Alfa.
Sudeći po rezultatima naše najnovije Vox Populi ankete, svijest o CGI influencerima nije nepostojeća, no nije ni snažna, dok vjera u njihov napredak i osvajanje tržišta ima još manji potencijal. Unatoč tome sigurni smo da će se s vremenom i popularizacijom ove vrste influencers marketinga razviti veći interes i povjerenje među korisnicima društvenih mreža.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat
Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.