
Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
U akciji koju je organizirala platforma THE GREEN HUB prikupljeno je više od 800 kg raznovrsnog otpada.
U svrhu smanjenja otpada, edukacije o njegovom pravilnom odlaganju i podizanja svijesti o zaštiti okoliša, povodom Međunarodnog dana biološke raznolikosti i Dana zaštite prirode, platforma THE GREEN HUB u subotu, 22. svibnja organizirala je akciju čišćenja pod nazivom (O)čistimo Sljeme!
Pedesetak dobro raspoloženih volontera, mahom iz tvrtki Odašiljači i veze i Raiffaisenbank Hrvatska, čistilo je vršni dio Medvednice i pri tome prikupilo više od 800 kg raznovrsnog otpada, a mi smo im pružili komunikacijsku, logističku i savjetodavnu podršku.
Tihana Veljačić, suosnivačica THE GREEN HUB platforme i pokretačica inicijative Ditch Plastic Croatia tim povodom izjavila je: “Ponosni smo što je naša prva akcija čišćenja Sljemena prošla iznimno uspješno, ali i zgroženi količinom otpada koju ljudi ostavljaju u Parku prirode Medvednica. Ovo je tek prva u nizu akcija koje planiramo organizirati, no za značajno poboljšanje situacije u našim parkovima prirode potrebna je promjena svijesti o utjecaju otpada na prirodu, na kojoj svi moramo još više raditi, te koristim priliku da nadležne institucije Grada Zagreba i Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja pozovem na pokretanje edukativnih kampanji koje će dovesti do promjene svijesti i ponašanja pojedinaca koji su odgovorni za lošu situaciju s otpadom u prirodi.”
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu
Veliko priznanje za našu Marinu