Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Istražili smo što najnovija promjena Instagram algoritma znači za korisnike
Instagram je najavio nove promjene algoritma. Kako su pojasnili, do sada su rangirali sadržaj tako da su kreatori s velikim brojem pratitelja, kao i kreatori koji su prenosili objave drugih korisnika, dobivali veći doseg u preporukama sadržaja u odnosu na manje, originalne kreatore sadržaja. S novom promjenom algoritma, svim kreatorima žele omogućiti jednaku priliku da dođu do nove publike. U nastavku donosimo više detalja koje promjene očekuju kreatore sadržaja i ostale korisnike ove društvene mreže.
Kreatori sadržaja s većim brojem pratitelja do sada su imali prednost u rubrici s preporučenim sadržajem, no, s uvođenjem novih promjena ne bi više trebalo biti tako. Nove bi promjene u algoritmu trebale donijeti benefit za sve originalne kreatore sadržaja, bez obzira na to koliko pratitelja imaju. Originalan sadržaj koji poštuje Instagramove smjernice i nema vidljivih vodenih žigova prikazivat će se maloj publici, za koju algoritam smatra da će im se svidjeti, bez obzira na to prate li tog kreatora sadržaja ili ne. Što je veći angažman publike na objavi, ta će se objava prikazivati malo široj publici, zatim još široj i tako dalje.
Instagram je odlučio nagrađivati kreatore koji ulažu mnogo vremena i truda u stvaranje originalnog sadržaja. Ubuduće, među dva ili više identičnih sadržaja na platformi, Instagram algoritam preporučit će onaj originalni.
Kako bi obeshrabrili agregatore sadržaja, odnosno, korisnike koji često objavljuju tuđi sadržaj i prikazuju ga kao svoj, na Instagramu se takav sadržaj neće prikazivati u preporukama. Korisnici koji 10 ili više puta u 30 dana objave sadržaj drugih korisnika Instagrama neće se prikazivati u preporukama. Ovi se računi mogu ponovno početi pojavljivati u preporukama nakon što prođe 30 dana od zadnjeg objavljenog neoriginalnog sadržaja. Ovo se pravilo neće odnositi na izdavače koji s Instagramom imaju potpisane ugovore o licenciranju te na objave koje imaju dopuštenje od kreatora sadržaja.
Pitali smo jednu od najpopularnijih hrvatskih influencerica, Luciju Lugomer, kako komentira najavljene promjene u algoritmu: ,,Definitivno podržavam ovakvu podršku Instagrama manjim kreatorima jer sam i ja nekada bila u toj ulozi te se sjećam koliko mi je bilo teško. Svima koji se trude treba dati njihovih pet minuta pod reflektorima, i sama pratim mnoštvo takvih profila. Dapače, osjećam da su na takvim profilima manje tenzije i ugodnija atmosfera.“
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena