Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Zajedno u borbi za zeleniju budućnost
Potaknuti problemima vezanim uz utjecaj klimatskih promjena na pojedince, društvo, ekosustav i poslovanje, platforma THE GREEN HUB i stručnjaci iz organizacije Projekt O2 dogovorili su zajedničku suradnju kako bi odgovornim kompanijama koje prepoznaju potrebu za promjenama i održivim poslovanjem pružili podršku kroz projekte društvene odgovornosti.
Ovom suradnjom zainteresirane organizacije moći će dobiti sveoubuhvatna rješenja za jednu od gorućih tema vezanih uz zaštitu okoliša – deforestaciju. Program THE GREEN HUB-a i Projekta O2 uključuje organiziranu sadnju stabala na pažljivo biranim lokacijama, komunikaciju prema ciljanim javnostima te edukaciju i aktivaciju zaposlenika kako bi doprinijeli pozitivnim promjenama u očuvanju okoliša.
“Suradnja s partnerima iz Projekta O2 idealno se nadopunjuje s vrijednostima platforme THE GREEN HUB. Kompanije koje svjesno sudjeluju u akcijama pošumljavanja bolje se povezuju sa svojim zaposlenicima, direktno doprinose lokalnoj zajednici te služe kao primjer održivog poslovanja.” – izjavila je Tihana Veljačić, su-osnivačica platforme THE GREEN HUB.
„Iznimno nam je drago što smo pokrenuli suradnju s platformom THE GREEN HUB. Njihovo bogato iskustvo u sferi komunikacijskog i ekokonzaltinga, društveno odgovornog poslovanja i zaštite okoliša dodatno će zaokružiti naše projekte i napore u sferi očuvanja biološke raznolikosti. Da smo na pravom putu pokazuju i planovi Vlade Republike Hrvatske u pogledu planskog pošumljavanja Hrvatske, koje je nedavno najavio premijer Andrej Plenković.” – izjavio je Goran Ladišić, su-osnivač, Projekt O2.
Platforma The Green Hub zajednicki je projekt agencije Dialog komunikacije i platforme Ditch Plastic Croatia.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?