THE GREEN HUB i Projekt O2 udružili snage

Zajedno u borbi za zeleniju budućnost

2 min za čitanje
Piše: Marija Klika

Potaknuti problemima vezanim uz utjecaj klimatskih promjena na pojedince, društvo, ekosustav i poslovanje, platforma THE GREEN HUB i stručnjaci iz organizacije Projekt O2 dogovorili su zajedničku suradnju kako bi odgovornim kompanijama koje prepoznaju potrebu za promjenama i održivim poslovanjem pružili podršku kroz projekte društvene odgovornosti.

Ovom suradnjom zainteresirane organizacije moći će dobiti sveoubuhvatna rješenja za jednu od gorućih tema vezanih uz zaštitu okoliša – deforestaciju. Program THE GREEN HUB-a i Projekta O2 uključuje organiziranu sadnju stabala na pažljivo biranim lokacijama, komunikaciju prema ciljanim javnostima te edukaciju i aktivaciju zaposlenika kako bi doprinijeli pozitivnim promjenama u očuvanju okoliša.

“Suradnja s partnerima iz Projekta O2 idealno se nadopunjuje s vrijednostima platforme THE GREEN HUB. Kompanije koje svjesno sudjeluju u akcijama pošumljavanja bolje se povezuju sa svojim zaposlenicima, direktno doprinose lokalnoj zajednici te služe kao primjer održivog poslovanja.” – izjavila je Tihana Veljačić, su-osnivačica platforme THE GREEN HUB.

„Iznimno nam je drago što smo pokrenuli suradnju s platformom THE GREEN HUB. Njihovo bogato iskustvo u sferi komunikacijskog i ekokonzaltinga, društveno odgovornog poslovanja i zaštite okoliša dodatno će zaokružiti naše projekte i napore u sferi očuvanja biološke raznolikosti. Da smo na pravom putu pokazuju i planovi Vlade Republike Hrvatske u pogledu planskog pošumljavanja Hrvatske, koje je nedavno najavio premijer Andrej Plenković.” – izjavio je Goran Ladišić, su-osnivač, Projekt O2.

Platforma The Green Hub zajednicki je projekt agencije Dialog komunikacije i platforme Ditch Plastic Croatia.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tko zapravo štiti naše podatke?

Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.

Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove

U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.

Kako napisati medijsku adremu

Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu