TikTok trendovi koje su brendovi dobro iskoristili

TikTok je postao platforma koju su mnogi brendovi uspješno iskoristili za dosezanje veće publike kroz kreativno sudjelovanje u popularnim trendovima.

3 min za čitanje
Piše: Kristina Rak

U svega nekoliko godina, TikTok je postao nezaobilazna društvena mreža. U moru sadržaja koji se svakodnevno dijele na ovoj platformi, neki trendovi postali su gotovo neizbježni za stvaranje viralnih hitova. Ovi trendovi, često obogaćeni glazbom, plesom i kreativnim izazovima, brzo su osvojili pažnju milijuna korisnika. Popularnost TikToka, pogotovo među mlađom publikom, prepoznali su i mnogi brendovi pa danas gotovo da i nema brenda koji nema svoj profil na ovoj društvenoj mreži. Sudjelujući u popularnim trendovima i izazovima, neki od njih uspjeli su doseći, i zadržati, široku publiku. U nastavku donosimo neke od primjera brendova koji su izvrsno iskoristili TikTok trendove te stvorili veliki angažman među korisnicima.

 

Wes Anderson na airBaltic način

Prije par mjeseci TikTokom je zavladao Wes Anderson trend koji se pojavio netom prije izlaska filma „Asteroid City“, novog uratka ovog poznatog redatelja. Ovaj trend često počinje rečenicom „Molim te nemoj se ponašati kao da si u filmu Wesa Andersona,“ a zatim prikazuje protagoniste u nizu scena koje podsjećaju upravo na stil ovoga redatelja. Tako većina videa koristi pastelnu paletu boja, simetriju i prednje planove.

Ovome trendu pridružio se i glavni avioprijevoznik Latvije, airBaltic. Njihov video prikazuje njihove stjuardese i stjuarde dok se pripremaju za let te savršeno koristi glavne značajke Andersenovog stila. Ovaj video dosegnuo je 1.6 milijuna pregleda i 205 tisuća lajkova te mnogo komentara koji hvale njihov doprinos ovome trendu.

@airbaltic

did we do it? #wesanderson

♬ original sound – TJ Grewal

 

Mali brend, veliki angažman

Iako im je broj pratitelja puno manji nego kod nekih većih brendova, mnogi mali brendovi preglede broje u milijunima. Jedan trend posebno je dobar baš za takve brendove, a to je „Pack an order with me.“ Taj trend prikazuje vlasnike manjih obrta kako pažljivo pakiraju narudžbe svojih klijenata. Upravo ta briga i posvećenost svakom paketu je nešto što ih razlikuje od velikih brendova koji se zbog prevelikog broja narudžbi ne mogu tako osobno posvetiti svakoj od njih. Osim toga, ovi videi često koriste i ASMR, što također doprinosi njihovoj popularnosti.

@luvloopsjewellery

Hiya ???????? I am back with another packing video! This time we are packing a order which included the entire Spring Fairy collection ????????#jewelrybusinessuk #beautifuljewellery #smallbusiness #jewelleryinspo #packanorderwithme #packingasmr #packingorders #packanorderwme #jewelrycollection #jewerlylovers

♬ original sound – LuvLoops Jewellery

 

I hrvatski brendovi prate trendove

I mnogi hrvatski brendovi prisutni su na TikToku. Jedan od njih je Pevex koji često uspješno koristi trendove te tako doseže veću publiku. Jedan nedavan primjer je trend „World’s smallest violin,“ odnosno najmanja violina na svijetu. Taj engleski izraz opisuje slušatelja koji glumi da svira najmanju violinu na svijetu kao sarkastičan odgovor na ljude za koje se vjeruje da pretjeruju u opisivanju svoje situacije kako bi dobili sažaljenje. Ekipa iz Pevexa violinu je kreativno napravila od metar rola i zasvirala ju jer im je preostalo nula dana godišnjeg. Njihov video dobio je 284 tisuće pregleda i više od 14 tisuća lajkova.

@pevexcentar

Nije sve tako loše ???????? #fyp #pevex

♬ оригинальный звук – zotov

 

Image by: Freepik

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima

Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?

Društvene mreže ne štite nas od dezinformacija, pada i povjerenje u medije

Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.

Kako poslovati u skladu s ESG načelima?

Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena