Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Prema prosječnoj zaradi od objava na svojim Instagram profilima, vrh ljestvice drže globalno poznate osobe iz javnog života, sportaši i pjevači
Suradnje s osobama utjecajnim na društvenim mrežama već odavno nisu novost, baš kao ni to da je Instagram omiljena platforma na kojoj najčešće i promoviraju dogovorene proizvode i usluge. Iako je utjecaj sam po sebi puno više od brojeva, neizbježno je da nam pri pogledu na nečiji Instagram feed, osim sadržaja te stila fotografija i videa, pažnju privuče i broj pratitelja. Tako je i kada su poslovne suradnje u pitanju jer, iako kompanije i brendovi nerijetko surađuju s influencerima koje prati i manji i veći broj Instagram korisnika, zlatno je pravilo kako najveći doseg u uglavnom imaju celebrityji odnosno poznate osobe iz javnog života poput glazbenika, glumaca, sportaša, itd. Nije iznenađujuće da je upravo njihov utjecaj na Instagramu ujedno i najskuplji.
Prema istraživanju koje je provela platforma Hopper HQ, prvo mjesto prema zaradi od sponzoriranih Instagram objava zauzima planetarno popularni nogometaš Cristiano Ronaldo koji u prosjeku objavu na svojem Instagram profilu naplaćuje impresivnih 1.6 milijuna USD. Na drugom mjestu nalazi se prošlogodišnji nositelj ove prestižne liste Dwayne “The Rock” Johnson, američki glumac i junak brojnih akcijskih filmova koji nimalo ne zaostaje za Ronaldom s prosječno 1.52 milijuna USD po objavi. Treće mjesto pripalo je pjevačici Ariani Grande, a ne iznenađuje što se na popisu nalaze i članice obitelji Kardashian i Jenner, čija je najmlađa članica Kylie „pala“ za jedno mjesto u odnosu na prošlu godinu te se ove godine nalazi na četvrtom mjestu.
Iako je riječ o vrtoglavim iznosima koji se mnogima mogu činiti pretjerani, neosporno je da je riječ o pojedincima čiji je utjecaj uistinu ogroman i seže mnogo dalje od društvenih mreža. Možda najbolji primjer je Kylie Jenner koja je jednim tweetom na temu koliko malo koristi Snapchat srušila vrijednost dionica kompanije za više od 7%, zbog čega je Snapchat izgubio više od milijardu dolara.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena