Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Tržišni lideri u gotovo svim sektorima već desetljećima razvijaju nove održive prakse, izmišljajući nove proizvode i metode njihove proizvodnje.
Međutim, 2021. godina mogla bi označiti novo doba inovacija – inovacija koje istražuju hrabrije ideje i nekonvencionalnija rješenja koja trebaju zaštititi našu planetu. Akcije koje poduzimaju tvrtke svih veličina diljem svijeta signaliziraju da klimatske promjene više nisu dio misije pojedinog branda, već kolektivni zadatak.
Početak pandemije intenzivirao je fokus na održivosti te je time prestao biti općenita briga i postao glavni fokus svakog branda i svakog proizvoda. Kupci su također pokazali spremnost podržati robne marke koje slijede svoja obećanja i pridonose očuvanju okoliša, čak i ako to znači plaćanje više cijene ili žrtvovanja određenih pogodnosti.
Sjajna vijest je da na tržištu ne nedostaje novih ideja. Naša inovativna priroda tjera nas naprijed, dalje od onog što smo činili nekada.
Ispod nule
Jedan od najvažnijih pokreta u održivosti – smanjenje ugljičnog otiska i postizanje ugljične neutralnosti – jako je napredovao tijekom godina. Mnoge robne marke poduzimaju korake kako bi smanjile razinu ugljika na nultu neto proizvodnju, dok neke druge marke misle da čak ni to nije dovoljno dobro, već žele postići negativnost ugljika. Da bi to postigle, više od 100% emisija ugljičnog dioksida koje stvaraju treba nadoknaditi uklanjanjem ugljika iz okoliša. To je cilj koji zahtijeva predanost, domišljatost na svakom koraku opskrbnog lanca i napredni uvid u to kako naše akcije utječu na okoliš oko nas.
Na primjer, brand za mušku njegu Bulldog prihvatio je ovaj izazov i u sve proizvodne linije ugradio cijevi šećerne trske uzgojene u Brazilu. Korištenje novih komponenata na biološkoj osnovi ne rezultira promjenama u obliku ili funkcionalnosti, ali uvelike smanjuje štetne emisije ugljika. Na svakih 100 tona plastike šećerne trske koja se koristi u njihovim proizvodima, Bulldog uklanja 309 tona CO2 iz okoliša. Zbog apsorpcije ugljika tijekom svog prirodnog životnog ciklusa i minimalnih kiša potrebnih za rast, biljka šećerne trske izuzetno je održiv materijal. Koliko dobar posao su odradili pokazuje činjenica da potrošači nisu primijetili razliku u funkcionalnosti proizvoda ili sastojcima sve dok se robna marka nije počela promovirati kao čista.
Definicija održivosti nastavlja se razvijati dok se donose nove ideje i razvijaju pozitivni trendovi za budućnost naše planete.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?