Tri projekta agencije Dialog komunikacije u finalu Grand PRix nagrada

Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.

Projekti koji su uvršteni u finale po kategorijama:

  • Poslovni sektor za male i srednje tvrtke; projekt „100 godina NIVEA njege“; klijent Beiersdorf Hrvatska
  • Najbolja prilagodba globalne kampanje; projekt „Predstavi svoju ekipu“; klijent adidas
  • Interna komunikacija; projekt „Trojke“

Nagrada Grand PRix, dodjeljuje se već šestu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave, nevladinim udrugama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću te pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.

Izdvojeno

Recenzije proizvoda na društvenim mrežama imaju ogromnu ulogu pri odluci o kupnji

Najpopularnija mreža je Instagram, a najtraženija kategorija za online prodaju moda

Ponovno širimo naš tim i tražimo Digital Specialista!

Priključi se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dijelom našeg uspjeha

Gen Z u kroničnom strahu od klimatskih promjena

Iako se aktivno informiraju i angažirani su u pitanjima zaštite okoliša, genzenijalci nemaju dojam da ih se čuje