
Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.
Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.
Projekti koji su uvršteni u finale po kategorijama:
Nagrada Grand PRix, dodjeljuje se već šestu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave, nevladinim udrugama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću te pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat
Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.