Uskoro u Zagrebu – drugo izdanje DIABLOG konferencije

DIABLOG ili dijalog s blogerima prva je hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici, čije će se drugo izdanje održati u zagrebačkom hotelu Academia, 14. studenog 2017.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Glavna tema drugog DIABLOGA je mjerenje učinaka blogerskih kampanji za poslovanje brendova, a glavna predavačica Erin Salisbury, starija savjetnica za istraživanja i analitiku u jednoj od vodećih svjetskih komunikacijskih agencija, američkom Ketchumu.

Erin je vodila projekte mjerenja rezultata korporativnih i brend kampanja za neke od vodećih globalnih kompanija kao što su Philips, Discovery Eurosport, P&G, Booking.com, IBM i Pfizer, a pokrovitelj njenog dolaska u Zagreb je Dukat.

Prva DIABLOG konferencija održana u studenom 2016. uspješno se etablirala kao ključna platforma za izmjenu razmišljanja i stavova između blogera, influencera, agencija, medija i oglašivača, koji zajedno stvaraju specifičnu tržišnu komunikaciju bez koje je danas nezamislivo kreiranje uspješnih brend kampanja.
Novosti o konferenciji možete pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

Izdvojeno

Kružna ekonomija ključna je za razvoj održivog poslovanja

Najveći izazov sustav gospodarenja otpadom

Sedam savjeta za pripremu osnovnog PR alata

Jedan od najčešćih zadataka u životu svakog PR-ovca je pisanje priopćenja za javnost. Donosimo vam jednostavna pravila za produkciju ovog naizgled jednostavnog sadržaja.

Kvalitetna korisnička podrška – hit ili mit?

Glas naroda je rekao svoje, hrvatske kompanije ne mogu se pohvaliti kvalitetnom korisničkom podrškom.