Uskoro u Zagrebu – drugo izdanje DIABLOG konferencije

DIABLOG ili dijalog s blogerima prva je hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici, čije će se drugo izdanje održati u zagrebačkom hotelu Academia, 14. studenog 2017.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Glavna tema drugog DIABLOGA je mjerenje učinaka blogerskih kampanji za poslovanje brendova, a glavna predavačica Erin Salisbury, starija savjetnica za istraživanja i analitiku u jednoj od vodećih svjetskih komunikacijskih agencija, američkom Ketchumu.

Erin je vodila projekte mjerenja rezultata korporativnih i brend kampanja za neke od vodećih globalnih kompanija kao što su Philips, Discovery Eurosport, P&G, Booking.com, IBM i Pfizer, a pokrovitelj njenog dolaska u Zagreb je Dukat.

Prva DIABLOG konferencija održana u studenom 2016. uspješno se etablirala kao ključna platforma za izmjenu razmišljanja i stavova između blogera, influencera, agencija, medija i oglašivača, koji zajedno stvaraju specifičnu tržišnu komunikaciju bez koje je danas nezamislivo kreiranje uspješnih brend kampanja.
Novosti o konferenciji možete pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

Izdvojeno

12 starih i 12 novih trendova u PR industriji

Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?

Pet savjeta kako izgraditi uspješan LinkedIn profil CEO-a

Pomoću LinkedIn profila, CEO može uvelike doprinijeti humanizaciji kompanije i izgradnji vlastitog imidža. Saznajte kako!

U većini kampanja s LGBTQ+ temama ipak je profit u prvom planu

Sudionici ovomjesečne #VoxPopuli ankete su kampanje posvećene LGBTQ+ temama više percipirali kao društveno – odgovorne, a ne komercijalne. Ipak, kada su u pitanju njihovi ciljevi, blagu prednost daju profitu nad stvarnim promjenama u društvu.