Ušli smo u finale Grand PRixa!

Ponosni smo što smo ove godine ponovno jedan od finalista najcjenjenije nagrade u odnosima s javnošću u Hrvatskoj!

Piše: Dialog Komunikacije

Ponosni smo što smo ove godine ponovno jedan od finalista najcjenjenije nagrade u odnosima s javnošću u Hrvatskoj – Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).

U kategoriji GrandPRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje ušli smo s kampanjom „Run for the Oceans/Utrka za spas mora i oceana“ za klijenta adidas Hrvatska. 

Radi se o globalnoj kampanji koju je adidas pokrenuo 2018. Godine s ciljem podizanja svijesti o zagađenju mora i oceana u kojima se trenutno nalazi čak 150 miilijuna tona plastičnog otpada koji izravno ugrožava opstanak tisuća životinjskih vrsta i ravnotežu eko sustava cijelog planeta, kao i živote i zdravlje ljudi. Povodom Dana oceana, koji se diljem svijeta obilježava 8. Lipnja, adidas je pred sebe postavio cilj prikupiti 1,5 milijuna američkih dolara za nastavak ulaganja u obrazovanje budućih generacija o problemu onečišćenja okoliša, a mi smo mu pomogli da se svijest o tome proširi i u Hrvatskoj.

Čestitamo svim kompanijama, organizacijama, udrugama, institucijama i agencijama koje su izborile svoje mjesto u finalu Grand PRixa i s nestrpljenjem očekujemo svečanu dodjelu nagrada koja će se održati 16. Ožujka 2020. U Zagrebu.

Izdvojeno

Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?

Peto izdanje DIABLOGA na temu promjena u influencers marketingu.

S umjerenim optimizmom u 2021.

Kraj godine vrijeme je kada se zbrajaju poslovni rezultati i rade planovi za iduću poslovnu godinu i to je valjda jedino što se u 2020. u odnosu na prethodne godine nije promijenilo.

Linkedin story

LinkedIn story: Još jedna opcija koja nas treba potaknuti na razgovor

LinkedIn story tek se nedavno pojavio na našim ekranima i probudio znatiželju, a mi smo za vas proučili kako funkcionira, što nudi i kako ga najbolje iskoristiti.