Utjecaj CEO-ova na društvenim mrežama

U našoj posljednjoj Vox populi anketi, ispitanici su naveli Matu Rimca i Tomislava Cara kao dobre primjere komunikacije na društvenim mrežama.

2 min za čitanje
Piše: Tea Tizaj

Vox populi anketom, u kojoj je sudjelovalo više od sto ispitanika, istražili smo utječe li, i u kojoj mjeri, prisutnost i aktivan angažman direktora na cjelokupni imidž kompanije. Na pitanje trebaju li izvršni direktori aktivno koristiti društvene mreže, većina je ispitanika odgovorila potvrdno, a zanimljivo je što samo 11% ispitanika daje prioritet Facebooku, dok se ostatak priklonio aktivnom angažmanu na LinkedInu kao vodećoj B2B društvenoj mreži. Prema mišljenju ispitanika, općenito za aktivniju komunikaciju direktora na društvenim mrežama ključna je prepreka vrijeme.

„Ljudsko lice“ kompanije

Otprilike 80% odgovora ispitanika ukazuje kako direktori koji aktivno komuniciraju na svojim društvenim mrežama predstavljaju „ljudsko lice“ kompanije i imaju utjecaj kako na imidž svoje kompanije, tako i na angažman vlastitih zaposlenika i privlačenje novih talenata u organizaciju. Ipak, samim time što su prisutni na društvenim mrežama, ne znači da su i bolji lideri. Pitanje je ovo gdje su se mišljenja ravnopravno podijelila među ispitanicima.

Ispitanici su u vrlo viskom postotku složni kako komunikacija direktora na društvenim mrežama kompanijama donosi više prednosti (96%), dok samim direktorima otvara više prilika, nego što donosi opasnosti (86%), kao i bolji uvid u poslovne trendove (100%).

Komunikacija CEO-ova hrvatskih kompanija na društvenim mrežama

Kada su u pitanju „social CEOs“ u Hrvatskoj, ispitanici su dali blagu prednost ženama (54%) u odnosu na muškarce (46%). Među platformama koje direktori hrvatskih kompanija najčešće koriste prevladavaju Facebook i LinkedIn. U anketi smo uspjeli doznati i koji to direktori uspješno komuniciraju. Ispitanici su pohvalili Matu Rimca, direktora i osnivača tvrtki Rimac Automobili i Greyp Bikes, te Tomislava Cara, suosnivača i direktora Infinuma.

Uloga direktora u aktivnoj i otvorenoj komunikaciji sve je važnija. Skoro svi ispitanici ankete složili su se kako aktivna prisutnost direktora na društvenim mrežama doprinosi transparentnosti kompanije (92%). Za pretpostaviti je stoga kako će trend „social CEO-ova“ u budućnosti tek rasti. Unatoč nedostatku vremena, a možda i znanja, ne preostaje im ništa drugo nego odabrati najprikladnije društvene mreže i sadržaj za svoju kompaniju i zaploviti nemirnim morem društvenih mreža jer u konačnici, koristi od komunikacije na njima mogu biti višestruke.

Izdvojeno

Kako pobijediti novi Facebook algoritam?

Facebook uvodi nove promjene u svom algoritmu koje uz nekoliko trikova možete pretvoriti u prednosti za profile kojima upravljate.

Pet savjeta za planiranje događaja

Iako je u ovim korona-vremenima industrija organizacije događaja jedna od najviše pogođenih, eventi su još uvijek često birani komunikacijski alat.

Utjecaj CEO-ova na društvenim mrežama

U našoj posljednjoj Vox populi anketi, ispitanici su naveli Matu Rimca i Tomislava Cara kao dobre primjere komunikacije na društvenim mrežama.