Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Lansirali smo naš novi proizvod – seriju online panel diskusija pod nazivom #StartDialog.
U utorak, 28. travnja 2020. lansirali smo naš novi proizvod – seriju online panel diskusija pod nazivom #StartDialog. #StartDialog naš je pokušaj da kroz otvorene razgovore s relevantnim akterima komunikacijske industrije pokušamo odgovoriti na goruća pitanja branše i predvidjeti budućnost.
Prva tema bila je influencers marketing, a naši panelisti bili su stand up komičar Ivan Šarić, lifestyle vloggerica i autorica podcasta #nemojme Maša Zibar, te Nataša Bagić, Marketing Managerica za Philips Adriatic Region.
Na samom početku diskusije panelisti su se složili da su prvi tjedni karantene protekli u stanju svojevrsnog šoka i u tom periodu zaustavljena su sva ulaganja u influencers marketing. Nataša Bagić otkrila je što je njezinu kompaniju potaknulo da se uskoro ipak krene s komunikacijom: “Za ponovni početak komunikacije prevagnuo je osjećaj da moramo staviti potrebe potrošača u prvi plan i pronaći način da im svojim proizvodima olakšamo svakodnevicu. Naglasak smo stavili na digitalne kanale, a značajni dio budžeta uložili smo u influencers marketing zbog autentičnog sadržaja i mogućnosti influencera da se povežu s ciljanom publikom.”
Ivan i Maša istaknuli su kako im je u početku najveći izazov bio odabir tema primjerenih situaciji. Komunikacija influencera bila je pod posebnim povećalom, a negativnih reakcija uslijed sveopće nervoze i zabrinutosti više nego inače. Međutim, autentičnost i dosljednost vlastitom izričaju još jednom su se pokazali kao dobar smjer i potvrda onoga što i inače nailazi na dobar prijem kod publike. Hoće li i kako opstati „avokado influenceri“ i je li broj followera koje su izgubili u proteklih mjesec dana objavljujući sadržaj primjereniji za neka bezbrižnija vremena zauvijek izgubljen, ostalo je upitno.
Brojni influenceri svoj su utjecaj iskoristili za društveno odgovorne projekte pa je tako Ivan prostor na svom Instagram profilu besplatno ponudio za promociju malih proizvođača i obrtnika, što se pokazalo kao jako dobra ideja za ljude kojima je pomogao, ali i za njegov sadržaj. Svi su se složili da nam je nova situacija otvorila neke nove prilike za kreativne ideje i inovativnu komunikaciju koja je potrebna kako influencerima, tako i brendovima. Maša je kolegama poručila neka budu proaktivni u pristupu oglašivačima i neka što više eksperimentiraju s novim kanalima, istaknuvši pri tome TikTok, koji bilježi veliki rast kod generacije Z.
Zaključak panela bio je kako influenceri mogu postati još važniji čimbenik u online prisutnosti brendova, a uz autentičnost i osobnost kreatora sadržaja, ono što u današnjim vremenima čini razliku je hrabrost i spremnost na iskorak te zajednički pristup kreiranju komunikacije. Na tim principima influencers marketing čeka svijetla budućnost.
Cijelu raspravu možete pogledati i poslušati na Dialog YouTube kanalu, a kako biste doznali o čemu će biti riječi na drugom #StartDialog panelu, pretplatite se na Dialog newsletter .
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?