Za razvoj održivog poslovanja ključna je suradnja između javnog i privatnog sektora

U četvrtak, 25. ožujka 2021. održana je četvrta po redu #StartDialog panel rasprava pod nazivom „Zašto je održivo poslovanje imperativ?“

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

U sklopu #StartDialog ciklusa online panela, u organizaciji platforme THE GREEN HUB, održana je rasprava pod nazivom „Zašto je održivo poslovanje imperativ?“. Pod moderatorskim vodstvom direktorice agencije Dialog komunikacije Marine Čulić Fischer, u panel diskusiji sudjelovale su Bernarda Rožman (Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja), Vali Marszalek (UN Global Compact Hrvatska, HUP), Dubravka Štefanac Vinovrški (A1 Hrvatska), Sara Foršek (Raiffeisenbank Hrvatska) i Tihana Veljačić (THE GREEN HUB, DPC).

Pred okupljenim sudionicima raspravljalo se o tome osjeća li i Hrvatska posljedice klimatskih promjena te na koji način privatni i javni sektor mogu na njih utjecati, a istaknuti su i primjeri dobre prakse. Sara Foršek istaknula je ulogu banaka u postizanju globalnih ciljeva održivosti te naglasila da su banke kao financijske institucije pozvane biti podrška jer imaju kapital za provođenje i ulaganje u održive projekte i klijente koji ostvaruju pozitivan utjecaj na lokalnu zajednicu, ali i društvo u cjelini. Dubravka Štefanac Vinovrški ekskluzivno je objavila da je A1 Telekom Austria Group jedan od osnivača i potpisnika Europske Zelene Digitalne koalicije, koja ima za cilj podržati zelenu i digitalnu transformaciju Europske Unije i kojoj se priključilo 26 kompanija, poput Bolta, Deutsche Telekoma, Ericssona, IBM-a, Microsofta, Nokie, Orangea, SAP-a, Schneider Electrica, Telefonice i Vodafone Grupe.

Kada je riječ o održivom poslovanju, panelistice su se složile da je ono imperativ, ali i da je za provedbu održivih modela ključan multidisciplinarni pristup koji uključuje suradnju između privatnog i javnog sektora. Bernarda Rožman istaknula je klimatske strategije, planove i mogućnosti financiranja na kojima radi Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, a Vali Marszalek edukacije o nefinancijskom izvještavanju i akceleratorski program UN Global Compacta, SDG Ambition, za razvoj korporativne strategije održivosti, koji provodi Hrvatska udruga poslodavaca kao nositelj incijative u Hrvatskoj.

“Održivo poslovanje nije više stvar odabira, nego nužnost, ako želimo našu planetu sačuvati za generacije koje dolaze. Zajedničkih snagama svih sudionika mogu se osmisliti cjelovita rješenja i strategije koje će imati značajan utjecaj na razvoj održivih praksi u Hrvatskoj.” – izjavila je Tihana Veljačić, suosnivačica platforme THE GREEN HUB i pokretačica inicijative Ditch Plastic Croatia.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.