
12 starih i 12 novih trendova u PR industriji
Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?
DJI je globalni lider u razvoju i proizvodnji inovativnih tehnologija dronova i kamera za komercijalnu i nekomercijalnu upotrebu.
Tvrtka izrađuje opremu i platforme za zračne fotografije i snimanje koje svim kreativnim osobama omogućuju da ostvare svoje ideje i ožive kadrove koji su nekada bili izvan dosega. Našem tržištu, DJI se predstavio s modelom Spark, jednostavnim i zabavnim dronom s mini kamerom koji uzlijeće s dlana, što omogućava snimanje posebnih trenutaka u pokretu.
Doogee se javnosti predstavlja kao drugi najprodavaniji proizvođač pametnih telefona na području Španjolske koji dobiva puno pažnje na globalnom tržištu zbog impresivne učinkovitosti, modernog dizajna i pristupačne cijene uređaja. Prepoznatljivost brenda Doogee naglo je porasla nakon što je tvrtka sponzorirala španjolski nogometni klub Villarreal C.F., a poslovanje tvrtke uspješno je pokrenuto u Aziji i Africi. Na hrvatskom tržištu Doogee je predstavio modele pametnih telefona MIX, kao i modele BL i S60.
Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?
Pomoću LinkedIn profila, CEO može uvelike doprinijeti humanizaciji kompanije i izgradnji vlastitog imidža. Saznajte kako!
Sudionici ovomjesečne #VoxPopuli ankete su kampanje posvećene LGBTQ+ temama više percipirali kao društveno – odgovorne, a ne komercijalne. Ipak, kada su u pitanju njihovi ciljevi, blagu prednost daju profitu nad stvarnim promjenama u društvu.