Započeli smo suradnju s Laboratorijem zabave

Udruga Laboratorij zabave osnovana je u cilju promicanja, razvitka i unapređivanja kulture i umijeća pripovijedanja i komunikacije.

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

U godini u kojoj obilježavamo dvadeset godina poslovanja, temeljem prijedloga naših zaposlenika, savjetodavno smo odlučili podržati još jednu udrugu koja se bavi edukacijom djece i mladih, jer čvrsto vjerujemo da bez edukacije nema ni kvalitetne komunikacije, koja čini srž našeg posla.

Laboratorij zabave postoji već devet godina i bavi se primarno edukacijom djece, poticanjem na svladavanje i usvajanje pripovjedačkih vještina, te kreiranjem i stvaranjem djela pogodnih za razvoj kreativnosti.

Od recentnih projekata Laboratorija zabave ističu se Storylab, Frendovska klupa, Ljudi koji nas inspiriraju i Tko to tamo šuška (financijska pismenost za djecu i mlade), a niz novih aktivnosti planiran je za ljetni i jesenski period. Osim roditelja predškolske i školske djece, kreativne sokove Laboratorija zabave sve češće koriste i tvrtke za različite vrste edukacija i promocija.

Dialog je u zadnjih dvadeset godina pro-bono podržao desetak neprofitnih udruga, prikupljali smo i donirali sredstva, hranu, opremu i potrepštine za Hrvatski Crveni križ, Centar za pružanje usluga u zajednici Zagreb – Dugave, Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice i Sklonište za nezbrinute životinje Grada Zagreba Dumovec. Ponosni smo na sve projekte koji su iza nas i veselimo se suradnji s Laboratorijem zabave!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pinkwashing i momwashing – manipulacija ili podrška?

Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.