Započeli smo suradnju s Laboratorijem zabave

Udruga Laboratorij zabave osnovana je u cilju promicanja, razvitka i unapređivanja kulture i umijeća pripovijedanja i komunikacije.

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

U godini u kojoj obilježavamo dvadeset godina poslovanja, temeljem prijedloga naših zaposlenika, savjetodavno smo odlučili podržati još jednu udrugu koja se bavi edukacijom djece i mladih, jer čvrsto vjerujemo da bez edukacije nema ni kvalitetne komunikacije, koja čini srž našeg posla.

Laboratorij zabave postoji već devet godina i bavi se primarno edukacijom djece, poticanjem na svladavanje i usvajanje pripovjedačkih vještina, te kreiranjem i stvaranjem djela pogodnih za razvoj kreativnosti.

Od recentnih projekata Laboratorija zabave ističu se Storylab, Frendovska klupa, Ljudi koji nas inspiriraju i Tko to tamo šuška (financijska pismenost za djecu i mlade), a niz novih aktivnosti planiran je za ljetni i jesenski period. Osim roditelja predškolske i školske djece, kreativne sokove Laboratorija zabave sve češće koriste i tvrtke za različite vrste edukacija i promocija.

Dialog je u zadnjih dvadeset godina pro-bono podržao desetak neprofitnih udruga, prikupljali smo i donirali sredstva, hranu, opremu i potrepštine za Hrvatski Crveni križ, Centar za pružanje usluga u zajednici Zagreb – Dugave, Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice i Sklonište za nezbrinute životinje Grada Zagreba Dumovec. Ponosni smo na sve projekte koji su iza nas i veselimo se suradnji s Laboratorijem zabave!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.