Zaposlenici se poistovjećuju s poslodavcima, ali se ne doživljavaju kao njihovi ambasadori

Zaposlenicima je važan pozitivan imidž potencijalnog poslodavca i online prisutnost, a istovremeno, manje od trećine ih smatra da trebaju biti ambasadori tvrtke na društvenim mrežama.

2 min za čitanje
Piše: Katarina Peroković Dujmović

U ovomjesečnoj anketi uronili smo u zanimljiv svijet employer brendinga. Zanimalo nas je koliko je našim pratiteljima na društvenim mrežama važna reputacija poslodavca, istražili smo njihove prioritete prilikom zapošljavanja, a doznali smo i doprinose li imidžu tvrtke u kojoj rade izvan radnog vremena.

 

SVI žele raditi u tvrtkama s dobrom reputacijom

Svim je ispitanicima, kako na Instagramu, tako i na LinkedInu, važna reputacija njihovog (potencijalnog) poslodavca. Pritom, gotovo svi ispitanici smatraju da i imidž menadžmenta utječe na percepciju njihovog poslodavca (95 %).

Kada govorimo o imidžu poslodavca, većini naših pratitelja na društvenim mrežama (86 %) važno je da njihov poslodavac ima reprezentativne online kanale. Provodi li njihov poslodavac društveno-odgovorne projekte, važno je približno jednakom broj ispitanika, njih 85 %.

 

Transparentnost je na cijeni

U nastavku ankete o employer brendingu zanimalo nas je kako naši pratitelji stoje s otkrivanjem plaće u oglasima za posao. Većina ispitanika na Instagramu i na LinkedInu (96 % i 91 %) smatra da poslodavci trebaju isticati visinu plaće u oglasima. Za 93 % ispitanika pritom su, osim plaće, važni i dodatni benefiti.

U otvorenom pitanju ispitanici su nam otkrili da im je važna i korporativna kultura, atmosfera, tim, razina odgovornosti, radno vrijeme te sloboda u radu kada su u pitanju kreativni zadaci. Financijski rezultati poslovanja tvrtke također su važni za vrlo visok broj ispitanika, iako nešto manji broj u odnosu na ove druge, više neopipljive benefite (86 %).

 

Društvene mreže odvajamo od posla

Na kraju ankete nas je zanimalo smatraju li se naši pratitelji brend ambasadorima tvrtki u kojima rade te objavljuju li vijesti iz tvrtke na svojim osobnim profilima na društvenim mrežama.

Ispostavilo se da se tek nešto više od pola ispitanika na Instagramu smatra ambasadorima (57 %), a još manji broj, njih 45 % na Instagramu i svega 33 % na LinkedInu, objavljuje vijesti iz tvrtke na svojim osobnim profilima. Još manji broj, njih svega 30 %, smatra da bi to trebali činiti. Unatoč tome, njih 70 % smatra da je tvrtka u kojoj rade dio njihovog osobnog identiteta.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.