Zaposlenici se poistovjećuju s poslodavcima, ali se ne doživljavaju kao njihovi ambasadori

Zaposlenicima je važan pozitivan imidž potencijalnog poslodavca i online prisutnost, a istovremeno, manje od trećine ih smatra da trebaju biti ambasadori tvrtke na društvenim mrežama.

2 min za čitanje
Piše: Katarina Peroković Dujmović

U ovomjesečnoj anketi uronili smo u zanimljiv svijet employer brendinga. Zanimalo nas je koliko je našim pratiteljima na društvenim mrežama važna reputacija poslodavca, istražili smo njihove prioritete prilikom zapošljavanja, a doznali smo i doprinose li imidžu tvrtke u kojoj rade izvan radnog vremena.

 

SVI žele raditi u tvrtkama s dobrom reputacijom

Svim je ispitanicima, kako na Instagramu, tako i na LinkedInu, važna reputacija njihovog (potencijalnog) poslodavca. Pritom, gotovo svi ispitanici smatraju da i imidž menadžmenta utječe na percepciju njihovog poslodavca (95 %).

Kada govorimo o imidžu poslodavca, većini naših pratitelja na društvenim mrežama (86 %) važno je da njihov poslodavac ima reprezentativne online kanale. Provodi li njihov poslodavac društveno-odgovorne projekte, važno je približno jednakom broj ispitanika, njih 85 %.

 

Transparentnost je na cijeni

U nastavku ankete o employer brendingu zanimalo nas je kako naši pratitelji stoje s otkrivanjem plaće u oglasima za posao. Većina ispitanika na Instagramu i na LinkedInu (96 % i 91 %) smatra da poslodavci trebaju isticati visinu plaće u oglasima. Za 93 % ispitanika pritom su, osim plaće, važni i dodatni benefiti.

U otvorenom pitanju ispitanici su nam otkrili da im je važna i korporativna kultura, atmosfera, tim, razina odgovornosti, radno vrijeme te sloboda u radu kada su u pitanju kreativni zadaci. Financijski rezultati poslovanja tvrtke također su važni za vrlo visok broj ispitanika, iako nešto manji broj u odnosu na ove druge, više neopipljive benefite (86 %).

 

Društvene mreže odvajamo od posla

Na kraju ankete nas je zanimalo smatraju li se naši pratitelji brend ambasadorima tvrtki u kojima rade te objavljuju li vijesti iz tvrtke na svojim osobnim profilima na društvenim mrežama.

Ispostavilo se da se tek nešto više od pola ispitanika na Instagramu smatra ambasadorima (57 %), a još manji broj, njih 45 % na Instagramu i svega 33 % na LinkedInu, objavljuje vijesti iz tvrtke na svojim osobnim profilima. Još manji broj, njih svega 30 %, smatra da bi to trebali činiti. Unatoč tome, njih 70 % smatra da je tvrtka u kojoj rade dio njihovog osobnog identiteta.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!

Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!

Što nas čeka u komunikacijskom biznisu u 2025.?

Iduću godinu obilježit će umjetna inteligencija, autentičnost i upravljanje promjenama.

Zašto volimo photo dumpove?

Koliko je zapravo lako biti effortlessly cool?