Zašto se već danas vaš CEO treba angažirati na društvenim mrežama

Uspješni CEO-ovi sve više prepoznaju važnost društvenih mreža u komunikaciji sa različitim interesnim skupinama.

3 min za čitanje
Piše: Nataša Blagojević

Bilo kakva marketinška komunikacija bez društvenih mreža danas je nezamisliva, a dok se kompanije i brandovi više ili manje uspješno nose sa izazovima komunikacije na platformama koje su dale ogromnu moć potrošačima, medijima i različitim interesnim skupinama, komunikacija čelnih ljudi tih istih kompanija i brandova ondje je dosta dugo prolazila ispod radara. Istraživanje iz 2016. pokazalo je kako u top 500 kompanija prema Fortuneu 61% izvršnih direktora uopće nije bilo prisutno na društvenim mrežama.

Zahvaljujući pravim „rock zvijezdama“ društvenih mreža poput Elona Muska, Richarda Bransona i Gary Vaynerchuka, trend se polako, ali sigurno mijenja i CEO-ovi sve više preuzimaju uloge „povezanih lidera“. Istraživanje provedeno prošle godine pokazalo je kako 62% CEO-ova kompanija s popisa Fortuneovih 500 najuspješnijih ima profil barem na jednoj društvenoj mreži. Najviše ih je odabralo LinkedIn, što ne iznenađuje obzirom na prirodu te mreže i njezinu važnost u B2B komunikaciji.

 

„Walk The Walk“

U komunikaciji s kompanijama i brandovima, ljudi žele otvoren razgovor i interakciju sa stvarnim osobama. Potpunu otvorenost i spremnost na dijalog kompanije će najbolje pokazati ako to vrijedi od vrha do dna njihove hijerarhijske ljestvice. Već sama prisutnost izvršnih direktora na društvenim mrežama je korisna jer za 63% potrošača CEO-ovi koji imaju profile bolji su ambasadori svojih kompanija u odnosu na CEO-ove koji ih nemaju. Ono što je posebno važno jest da ne ostaje sve na percepciji jer 32% potrošača tvrdi kako bi ih transparentnost u komunikaciji CEO-ova kompanija na društvenim mrežama ujedno potaknula da kupuju više od te kompanije.

Svojom prisutnošću na društvenim mrežama, izvršni direktori ujedno pružaju pozitivan primjer i svojim zaposlenicima te pomažu u njihovom osnaživanju kao ambasadora kompanija i brandova, što je nužno za izgradnju čvrstog employer branda. Autentičan i konstruktivan nastup CEO-ova na društvenim mrežama za employer branding koristan je i jer može privući kvalitetne zaposlenike i talente u organizacije. Prema istraživanju iz SAD-a, 60% zaposlenika provjerit će profile menadžera na društvenim mrežama prije nego prihvate posao u kompaniji.

 

Lice i glas kompanije u važnim pitanjima

Osim na transparentnost i spremnost na komunikaciju, sve je veći pritisak na društvenu odgovornost kompanija i CEO-ovi danas imaju izuzetno važnu ulogu u tom procesu. Od njih se očekuje da budu lice i glas kompanije i da progovaraju o važnim pitanjima ne samo iz poslovanja, već i šireg društvenog, gospodarskog pa i političkog okruženja. Kroz aktivnu prisutnost na društvenim mrežama, izvršni direktori približavaju se zaposlenicima, potrošačima, medijima i ostalim interesnim skupinama, jasno iznoseći stavove i aktivnosti kompanija u skladu s vrijednostima za koje se zalažu.

Pandemijska kriza ta je očekivanja dodatno naglasila i kompanije diljem svijeta su se zajedno s vladama zemalja našle u situaciji da se i od njih očekuje konstruktivan doprinos u rješavanju krize. Društvene mreže u toj su se situaciji pokazale kao posebno vrijedan alat jer su omogućile su CEO-ovima kompanija da pošalju umirujuće poruke zaposlenicima, ulagačima i potrošačima, ponude im nadu i viziju stabilne budućnosti te predstave plan djelovanja.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.

Reputacijski rizici u fokusu 2025.

Kome idu 24 milijarde USD?