SRAM kao medijski fenomen

Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju

Savršeni spoj prirode, inovacije i personaliziranog pristupa

Lansirali smo NIVEA Cellular serume

Ljeto na daljinu: Fleksibilni rad postaje (nova) norma

Rad s različitih lokacija tijekom ljetnih mjeseci sve se više potvrđuje kao održiv i učinkovit model, s konkretnim koristima za većinu ispitanika.

Millenials

Zašto su milenijalci trenutno ključna generacija u digitalu?

Odrasli smo s digitalom, ali ga nikad nismo shvaćali olako. Danas donosimo ravnotežu između brzine, iskustva i konteksta. Baš zato smo i dalje ključna generacija u industriji.

Otkivamo tajni sastojak za uspješan pitch

Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.

Politika i društvene mreže: Glasamo li ili samo skrolamo?

Društvene mreže nezaobilazan su alat i u političkoj komunikaciji, ali rezultati pokazuju da prisutnost ne znači nužno i utjecaj.

Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama

Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu

Went My Own Way And I Made It

Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat

Tko zapravo štiti naše podatke?

Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.

Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove

U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.

123431