Ni lažne vijesti neće nas spriječiti da pratimo (omiljene) medije

Fake news, click bait, deep fake – u rekordnom roku, ovi termini su od opisa fenomena na društvenim mrežama prerasli u dio naše svakodnevice.

Pet savjeta za više web klikova

Cilj svake web stranice je privlačenje i zadržavanje korisnika. Uz nekoliko trikova oni s vaše jednostavno neće moći maknuti oči.

DialogMythbuster: gdje je taj “out-of-the-box“ prostor?

Legenda kaže da u tom čarobnom prostoru još uvijek ima nekih izgubljenih kreativaca koji lutaju u potrazi za “boljom“ idejom.

Kako do uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama

Oglašavanje će donijeti veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.

Propast Stop For Hate pokreta?

Istraživanje pokazalo da preko 40% kompanija nije sudjelovalo u bojkotu Facebookovih platformi.

Optimizacija budžeta ili prilagodba korisnicima, pitanje je sad

Sadržaj se često dijeli na svim društvenim mrežama u istoj formi, a što time dobivamo?

Poznate osobe na eventima- da ili ne?

Naša posljednja #VoxPopuli anketa ispitala je koliko je publici važno prisustvo poznatih osoba na različitim eventima.

Napeto, ali bez sadržaja

Parlamentarni izbori 2020. još jednom su pokazali komunikacijsku nefleksibilnost hrvatskih političara

Ključ uspjeha je prilagodba

Za odnose s javnošću otvaraju se sasvim nove prilike!

Kako povećati prodaju i angažman potrošača

Ljudi se sve više angažiraju i provode sve više vremena na društvenim mrežama, te prate poznate osobe!

13457