Glavni trend u influencers marketingu je videosadržaj

Konferencija je okupila tristotinjak gostiju, a održano je niz zanimljivih predavanja, prezentacija, radionica i okruglih stolova.

Provedeno prvo istraživanje o generaciji Z u Hrvatskoj

Tko su pripadnici generacije koja ne pamti svijet prije interneta i mobitela, koja umjesto televizije gleda YouTube, a najnovije trendove prati na stranicama svojih omiljenih influencera?

Employer Branding: kako do najboljih talenata putem društvenih mreža

Employer branding, odnosno izgradnja imidža poželjnog poslodavca sve se više nameće kao odgovor na ove izazove.

Danas jesi, sutra nisi – krize na društvenim mrežama

Ako se pitate može li jedna informacija na društvenim mrežama zaista značajno utjecati na poslovanje korporacije i imidž brenda, odgovor je – može.

Blogeri žele da ih brendovi više plaćaju

U srijedu 21. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održat će se 3. izdanje konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici DIABLOG.

O autentičnosti kod generacije Z ususret konferenciji DIABLOG

Pripadnici generacije Z su izuzetno važna grupa mladih ljudi od kojih svi možemo i moramo učiti, jer su dio digitalne budućnosti.

Na DIABLOGU 30 govornika i 11 sati programa

Za treće izdanje DIABLOGA, koje će se održati 21. studenog u Kaptol Boutique Cinema, pripremili smo više od 30 govornika i 11 sati programa.

To Nativ(B)e or not to Nativ(B)e

Naša Pamela za Media Marketing otkrila je recept za dobar native.

Četiri projekta u finalu prestižnog Grand PRix-a!

Za prestižnu Grand PRix nagradu ove godine bore se čak četiri naša projekta

Na DIABLOG-u nagrade najboljim blogerima i brendovima

Ella Dvornik najbolja influencerica prema rezultatima istraživanja o influencerima.

1456