Pridruži se našem uspješnom timu!

Priključi se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i promijeni svoj život na bolje!

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

Naš si idealan kandidat ili kandidatkinja ako imaš barem dvije godine iskustva u tržišnom komuniciranju i kreiranju sadržaja za različite komunikacijske kanale, aktivno se služiš engleskim jezikom u govoru i pismu i ažurno pratiš komunikacijske trendove, poslovnu i medijsku scenu.

Tvoje ključne prednosti u odnosu na druge kandidate mogle bi biti iskustvo u području upravljanja brand komunikacijom na društvenim mrežama i/ili odnosima s javnošću. Za navedenu poziciju tražimo više djelatnika.

Ako si istovremeno fleksibilna, samostalna, komunikativna i optimistična osoba spremna za rad u dinamičnom, inkluzivnom i održivom okruženju – mogli bismo biti dobitna kombinacija.

Mi ćemo ti pružiti svu podršku za profesionalni rast i razvoj u više nego ugodnoj atmosferi, uz rad na nekim od vodećih domaćih i stranih klijenata koje servisiramo u zemlji i inozemstvu. Omogućit ćemo ti brzi napredak ako si ambiciozna, odgovorna i radišna osoba, ali znamo koliko ti je važan i privatni život, pa petkom radimo do 15h.

Mjesto rada je Zagreb, hibridno (dva dana u tjednu radimo od doma). Kućni ljubimci su dobrodošli u naš uredski ZOO, a za tebe imamo spremnu i gratis teretanu i stimulativne nagrade za posebna postignuća. Ako si ljubitelj kretanja, možeš se priključiti i našem Zelenom izazovu te iskoristiti Zeleni bonus.

Tvoj životopis s naznakom “Hoću Dialog!” i kratko motivacijsko pismo očekujemo do 8. siječnja 2023. na mail info@dialog-komunikacije.hr. Sretno!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.

Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara

Od hashtaga do ulice – mobiliziraju li društvene mreže građane ili sve ostaje na online podršci?

Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?

Glavni izazovi u kontekstu ESG komunikacije

Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste