Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Priključi se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i promijeni svoj život na bolje!
Naš si idealan kandidat ili kandidatkinja ako imaš barem dvije godine iskustva u tržišnom komuniciranju i kreiranju sadržaja za različite komunikacijske kanale, aktivno se služiš engleskim jezikom u govoru i pismu i ažurno pratiš komunikacijske trendove, poslovnu i medijsku scenu.
Tvoje ključne prednosti u odnosu na druge kandidate mogle bi biti iskustvo u području upravljanja brand komunikacijom na društvenim mrežama i/ili odnosima s javnošću. Za navedenu poziciju tražimo više djelatnika.
Ako si istovremeno fleksibilna, samostalna, komunikativna i optimistična osoba spremna za rad u dinamičnom, inkluzivnom i održivom okruženju – mogli bismo biti dobitna kombinacija.
Mi ćemo ti pružiti svu podršku za profesionalni rast i razvoj u više nego ugodnoj atmosferi, uz rad na nekim od vodećih domaćih i stranih klijenata koje servisiramo u zemlji i inozemstvu. Omogućit ćemo ti brzi napredak ako si ambiciozna, odgovorna i radišna osoba, ali znamo koliko ti je važan i privatni život, pa petkom radimo do 15h.
Mjesto rada je Zagreb, hibridno (dva dana u tjednu radimo od doma). Kućni ljubimci su dobrodošli u naš uredski ZOO, a za tebe imamo spremnu i gratis teretanu i stimulativne nagrade za posebna postignuća. Ako si ljubitelj kretanja, možeš se priključiti i našem Zelenom izazovu te iskoristiti Zeleni bonus.
Tvoj životopis s naznakom “Hoću Dialog!” i kratko motivacijsko pismo očekujemo do 8. siječnja 2023. na mail info@dialog-komunikacije.hr. Sretno!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?