Pokrenuli smo Zeleni izazov i Zeleni bonus

Smanjujemo CO2 i vodimo aktivniji život.

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

Kako smo i najavili prigodom proslave prve godišnjice Eko zelenog ureda u Dialogu, naši napori za postizanjem što održivijeg uredskog poslovanja podignuti su na još viši nivo. Uz dodatno uvedene ili modificiranje mjere u domeni zbrinjavanja otpada i uštede resursa, posebno smo ponosni na dvije nove inicijative u domeni prijevoza – Zeleni izazov i Zeleni bonus.


Win-win za okoliš i naše zdravlje

Zeleni izazov i Zeleni bonus kreativne su ideje nastale kao odgovor na podatak kako 60% agencijskih djelatnika za dolazak na posao koristi automobil. Iako je s tim povezana potrošnja CO2 smanjena od kada smo uveli trodnevni radni tjedan u uredu, zaključili smo kako još ima prostora za napredak. Carpooling opcija nažalost u našem slučaju tehnički nije izvediva, dok smo zajednički prijevoz na sastanke, konferencije i team buildinge apsolvirali već odavno. Tako su nam ostale dvije mogućnosti:

1. poticanje zaposlenika na više hodanja i manje vožnje automobilom u svakodnevnom životu. Inicijativu smo nazvali Zeleni izazov.

Mehanika:

  • individualno mjerimo broj koraka kroz mjesec (kroz health app na mobitelu)
  • svakog 1. u mjesecu odgovornoj osobi u agenciji prijavljujemo broj koraka za prethodni mjesec
  • osoba koja je najviše pješačila osvaja prigodnu mjesečnu nagradu.

 

2. poticanje zaposlenika na korištenje bicikla u prijevozu na posao. Ovu inicijativu nazvali smo Zeleni bonus, a njena osnovica je subvencioncioniranje nabave bicikala od strane firme.

Mehanika:

  • zaposlenici individualno prijavljuju zahtjeve za subvencioniranjem
  • zahtjevi se odobravaju po principu first come-first served
  • Dialog subvencionira nabavu bicikla u visini 50% ukupne cijene.

Nadamo se da smo i vas inspirirali na održivije poslovanje i angažiranije zaposlenike, što rezultira zdravijim životom, zdravijim planetom i zdravijom organizacijom.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima

Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?

Društvene mreže ne štite nas od dezinformacija, pada i povjerenje u medije

Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.

Kako poslovati u skladu s ESG načelima?

Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena