
Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Od budućih kolega važno nam je vidjeti više od ispoliranog životopisa.
Diploma kod nas u Dialogu nikad nije bila najvažniji uvjet za zapošljavanje ili za napredak u agencijskoj hijerarhiji. Kod zapošljavanja mladih kolega i kolegica presudan je pristup prema poslu i želja za učenjem i napredovanjem, kao i procjena kompatibilnosti s našom organizacijskom kulturom. Kod angažmana ljudi na srednjim i visokim pozicijama uza sve navedeno bitno je i iskustvo u struci, odnosno specifične kompetencije.
U Dialogu ljudske resurse pojačavamo putem natječaja za posao, studentskih praksi u vezi s kojima surađujemo s nekoliko obrazovnih institucija ili putem otvorenih molbi za koje imamo i posebno mjesto na svojoj web-stranici.
Generacija Z traži poslodavce kod kojih će, uz korektne uvjete, dobre međuljudske odnose, profesionalnost u ophođenju, mogućnost napredovanja, rad na zanimljivim projektima i fleksibilne uvjete rada ostvariti i kvalitetan balans između privatnog i poslovnog života. Također joj je bitan i osjećaj više svrhe, nečega za što se kompanija zalaže osim za dobre poslovne rezultate.
Svrha je za nas jako važna pa smo danas još više nego prije angažirani na podršci zajednici, poticanju inkluzivnosti i naporima u domeni zaštite okoliša i prirode. Tako smo krajem 2020. lansirali The Green Hub, platformu za savjetovanje kompanija u održivu poslovanju, a prošle godine i dva nova projekta na tom teritoriju – Zeleni izazov i Zeleni bonus.
*Članak je pisan za poslovni tjednik LIDER. Cjelokupni sadržaj pročitajte ovdje.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat
Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.