Kako do pravog zaposlenika: diploma je važna, no nije najvažnija

Od budućih kolega važno nam je vidjeti više od ispoliranog životopisa.

2 min za čitanje
Piše: Marina Čulić Fischer

Diploma kod nas u Dialogu nikad nije bila najvažniji uvjet za zapošljavanje ili za napredak u agencijskoj hijerarhiji. Kod zapošljavanja mladih kolega i kolegica presudan je pristup prema poslu i želja za učenjem i napredovanjem, kao i procjena kompatibilnosti s našom organizacijskom kulturom. Kod angažmana ljudi na srednjim i visokim pozicijama uza sve navedeno bitno je i iskustvo u struci, odnosno specifične kompetencije.

U Dialogu ljudske resurse pojačavamo putem natječaja za posao, studentskih praksi u vezi s kojima surađujemo s nekoliko obrazovnih institucija ili putem otvorenih molbi za koje imamo i posebno mjesto na svojoj web-stranici.

 

U fokusu su svrha i balans između privatnog i poslovnog

 

Generacija Z traži poslodavce kod kojih će, uz korektne uvjete, dobre međuljudske odnose, profesionalnost u ophođenju, mogućnost napredovanja, rad na zanimljivim projektima i fleksibilne uvjete rada ostvariti i kvalitetan balans između privatnog i poslovnog života. Također joj je bitan i osjećaj više svrhe, nečega za što se kompanija zalaže osim za dobre poslovne rezultate.

Svrha je za nas jako važna pa smo danas još više nego prije angažirani na podršci zajednici, poticanju inkluzivnosti i naporima u domeni zaštite okoliša i prirode. Tako smo krajem 2020. lansirali The Green Hub, platformu za savjetovanje kompanija u održivu poslovanju, a prošle godine i dva nova projekta na tom teritoriju – Zeleni izazov i Zeleni bonus.

 

*Članak je pisan za poslovni tjednik LIDER. Cjelokupni sadržaj pročitajte ovdje.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pinkwashing i momwashing – manipulacija ili podrška?

Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.