Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Metaverse se širi, a sve više brendova ulaže svoje kreativne napore za prisutnost u tom virtualnom svijetu.
Metaverse, često smatran internetom budućnosti, razvija se velikom brzinom i postaje predvodnik inovacija, eksperimentiranja i novih prilika za korisnike, ali i brendove koji polako ulaze u taj svijet kako bi se upoznali s njim i naišli na novo tržište. Iako je trenutno još u fazi razvoja, kako bi postao što imerzivniji i samim tim privukao što više korisnika, predviđa se da će do kraja 2024. godine vrijednost metaversa iznositi preko 80 milijardi američkih dolara.
Metaverse postaje mainstream
Brojni brendovi su već započeli sa svojim marketinškim strategijama i kampanjama kako bi bolje razumjeli potencijal koji donosi taj virtualni svijet, ali i korisnike koji tamo borave kako bi se igrali, povezivali s drugim korisnicima ili čak zaradili. Čak je i Meta otvorila svoje prve fizičke dućane u kojima korisnicima nudi opremu i gadgete za pristup metaversu, o čemu smo pisali u svibnju ove godine.
Ono s čime se slažu svi marketinški stručnjaci je da mateverse nije instant trend, već nešto u što treba strateški i promišljeno ulaziti. Činjenica je kako metaverse postaje sve više mainstream, sve više ljudi će provoditi vrijeme konzumirajući sadržaj i kupujući virtualna dobra, što u konačnici predstavlja sve više prilika za brendove da već sad krenu s kampanjama kako bi upoznali novu publiku i generirali veći prihod.
U nastavku vam donosimo nekoliko kampanji brendova koji su već prepoznali potencijal metaversa i krenuli u osvajanje virtualnog tržišta.
Get me out, Freud!
U metaversu je sve dozvoljeno! Korisnici mogu izgledati kako god požele, i otići kamo god im se prohtije. Bečka turistička zajednica je izašla iz okvira i kampanjom „Get me out, Freud“ pokazala na koji način turističke destinacije mogu komunicirati unutar metaversa. Naime, šetajući metaversom Decentraland, korisnici su u travnju ove godine mogli susresti avatar poznatog australskog neurologa i utemeljitelja psihoanalize Sigmunda Freuda, koji bi ih savjetovao kako se odmoriti od virtualnog svijeta, a razgovor s njim bi nagradio sretne sugovornike putovanjem u Beč ili ulaznicama u Muzej Sigmund Freud.
Izvor: Wien Tourismus
NIKELAND
Krajem 2021.godine poznati brend sportske obuće Nike pokrenuo je NIKELAND, interaktivni svijet u kojem posjetitelji mogu igrati igrice i prepustiti se sportskom stilu života. NIKELAND se nalazi na metaverse platformi Roblox, a širenje tržišta u digitalni svijet omogućio je kompaniji da privuče još više obožavatelja svoga brenda.
NIKELAND je digitalna zajednica koja sadrži mnoštvo igrica koje potiču na sport, a korisnicima pruža mogućnost da prilagode svoj avatar i stiliziraju ga u NIKE odjeću i obuću.
U prosincu 2021., NIKE je otkupio RTFKT studio specijaliziran za NFT tenisice i dodatke za avatare. Ovom akvizicijom kompanija je jasno dala do znanja kako ulaže svoje kreativne napore u širenje svoje prisutnosti diljem metaverzuma.
Izvor: Roblox
Piće s okusom pixela
Coca-Cola koketira s metaversom od samog njegovog začetka, a u svibnju ove godine plasirala je svoj novi proizvod Coca-Cola Zero Sugar Byte – piće inspirirano metaversom s okusom pixela. Coca-Cola već neko vrijeme kreira inovativne proizvode s novim okusima, a novi Byte nastavak je serije Coca-Cola Creations u kojoj se između ostaloga može i naći Cola s okusom svemira.
No, prije nego se pojavila u stvarnom životu, Coca-Cola Byte je postojala na otoku Pixel Point u video igrici Fortnite. Također, Coca-Cola je imala vrlo zanimljivu kampanju u kojoj je na virtualnoj aukciji prodavala svoje NFT proizvode u obliku digitalne odjeće povodom Svjetskog dana prijateljstva.
Izvor: Game Rant
Metaverse Fashion Week
Prvi „Metaverse Fashion Week“ održao se u ožujku ove godine na platformi Decentraland, a okupio je brojne brendove iz svijeta mode i dizajna kao što su Burrbery, Dolce&Gabbana, Tommy Hilfiger, Forever 21, Perry Ellis i brojni drugi. Događaj je predstavio najnovije modne kolekcije poznatih brendova uz mogućnost kupovine predmeta u virtualnom ili fizičkom obliku. Osim modnih revija, u okviru Metaverse Fashion Weeka organizirale su se razne virtualne izložbe, a svaku večer nakon revije gosti su se mogli opustiti i „networkati“ na virtualnom after partyju.
Izvor: BTCC
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena