LinkedIn story: Još jedna opcija koja nas treba potaknuti na razgovor

LinkedIn story tek se nedavno pojavio na našim ekranima i probudio znatiželju, a mi smo za vas proučili kako funkcionira, što nudi i kako ga najbolje iskoristiti.

3 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Nova opcija koju je još početkom godine u svojoj objavi najavio Pete Davies, Stariji direktor upravljanja proizvodima LinkedIna konačno je ovdje. LinkedIn story kao neformalni oblik komunikacije na ovoj poslovnoj društvenoj mreži trebao bi nas potaknuti da komuniciramo više, razmjenjujemo iskustva i tako gradimo dublje i bolje međusobne odnose.

Story traje 24 sata kao i onaj na Instagramu, ali s nešto drugačijim mogućnostima. Vidljiv je vašim pratiteljima tj. kontaktima, a oni ga mogu podijeliti sa svojim kontaktima, koji ne moraju nužno pratiti vas.

Možete iskoristiti relevantne hashtagove, dodati GIF-ove prilagođene poslovnim situacijama, dodati kratak tekst i označiti osobe, a uskoro bi svima trebala postati dostupna i opcija postavljanja pitanja. Izbor dodatnih opcija prilikom kreiranja storya, kao što je dodavanje swipe up linka, glazbe, ankete ili sličnih mogućnosti na koje smo navikli, za sada još nije dostupan.

Analitika svakog storya biti će dostupna samo za vrijeme trajanja storya, dakle 24 sata.

 

Što LinkedIn story može učiniti za vas?

  1. Privući nove zaposlenike

Pokažite neki zanimljivi isječak iz svoje radne okoline ili pokušajte dočarati atmosferu vašeg ureda. Koliko je to zapravo važno i koliko radna atmosfera utječe na motivaciju i učinkovitost zaposlenika mogli ste pročitati u našoj posljednjoj Vox populi anketi. Potencijalni zaposlenici ovako bi u vama mogli vidjeti puno više od samog imena i dati vam prednost pri izboru.

  1. Privući nove korisnike

Pokažite korisnicima svoj proizvod iz potpuno novog kuta kako biste ga izdvojili od proizvoda konkurencije. Pokažite proizvodni proces, pokažite kako ste ispravljali greške prilikom razvoja proizvoda i na što ste sve mislili kada ste ga stvarali. Možete prodavati nešto potpuno jednostavno kao što su obične majice koje korisnik može nabaviti u gotovo svakoj trgovini, ali pokažete li tom korisniku kako ste pazili na šavove, kako ste uložili vrijeme u izbor kvalitetnog materijala, birali ekološki prihvatljive boje i zajedno stvarali dizajn, sigurno će vaš proizvod percipirati poželjnijim.

  1. Potaknuti neformalnu komunikaciju

Obzirom da je LinkedIn zamišljen kao poslovna mreža za povezivanje s kolegama, klijentima, poslodavcima i sl., generalno je ograničen na dosta strogu poslovnu komunikaciju. Upravo ovaj story format, kao što se mogli pročitati na početku, to bi trebao promijeniti. Vaši kolege, klijenti ili poslodavci proživljavaju slične situacije, proučavaju slične stvari i rješavaju slične probleme, a ovo je idealan način da si međusobno olakšaju, podijele informacije ili se samo zajedno nasmiju. Na ovaj način vaš će odnos biti osobniji i bolji, s više međusobnog suosjećanja i povjerenja.

  1. Informirati o novostima i korisnim informacijama

Iako LinkedIn story nema jednake mogućnosti na koje smo navikli kod storya na Instagramu, kao što je dijeljenje objava, to ne znači da na njemu ne možete podijeliti svoje poslovne novosti ili aktualna pitanja. „Question of the day“ opcija omogućit će vam da podijelite neka od aktualnih pitanja sa svojim pratiteljima, a oni će vam moći odgovoriti putem svojih storya, podijeliti vaše pitanje na svom storyu ili privatno sa svojim kontaktima. Ova opcija za sada još nije dostupna na svim accountima, ali uskoro će biti.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!

Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!

Što nas čeka u komunikacijskom biznisu u 2025.?

Iduću godinu obilježit će umjetna inteligencija, autentičnost i upravljanje promjenama.

Zašto volimo photo dumpove?

Koliko je zapravo lako biti effortlessly cool?