Osvojili smo Grand PRix!

Nagrađeni smo za kampanju Desetljeće velikih priča

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

S nedavno održane dodjele nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću kući smo otišli s broncom u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću državnih i javnih tijela, regionalne i lokalne samouprave i nacionalnih, regionalnih i lokalnih javnih ustanova za kampanju koju smo proveli povodom desete obljetnice ulaska Hrvatske u Europsku uniju.

 

Ovo je naš peti GrandPRix, koji je po prvi put osvojen za našeg dugogodišnjeg klijenta, Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj. Do sada smo nagrade osvajali za klijente adidas i Beiersdorf, kao i za autorski projekt DIABLOG, prvu hrvatsku konferenciju o blogerima i influencerima, koju smo pokrenuli 2016.

 

Ove godine konkurencija je bila iznimno jaka: od 70 prijavljenih radova u finale ih je ušlo 46, a nagrade su osvojila 23. U kategoriji u kojoj smo nagrađeni bilo je prijavljeno osam projekata, a u finale su ušla dva. Studiju projekta Desetljeće velikih priča možete pročitati ovdje: Deset godina zajedno i pogledati ovdje: Desetljeće velikih priča #HR10EU.

 

Čestitamo svim finalistima i dobitnicima i vidimo se dogodine!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Generacija Z: Novi standardi na radnom mjestu

Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.

Zašto je Baby Lasagna (komunikacijski) uspio?

Marko Purišić preko noći je osvojio Hrvatsku. Analiziramo njegov uspjeh iz komunikacijskog ugla!

Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.