Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Nagrađeni smo za kampanju Desetljeće velikih priča
S nedavno održane dodjele nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću kući smo otišli s broncom u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću državnih i javnih tijela, regionalne i lokalne samouprave i nacionalnih, regionalnih i lokalnih javnih ustanova za kampanju koju smo proveli povodom desete obljetnice ulaska Hrvatske u Europsku uniju.
Ovo je naš peti GrandPRix, koji je po prvi put osvojen za našeg dugogodišnjeg klijenta, Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj. Do sada smo nagrade osvajali za klijente adidas i Beiersdorf, kao i za autorski projekt DIABLOG, prvu hrvatsku konferenciju o blogerima i influencerima, koju smo pokrenuli 2016.
Ove godine konkurencija je bila iznimno jaka: od 70 prijavljenih radova u finale ih je ušlo 46, a nagrade su osvojila 23. U kategoriji u kojoj smo nagrađeni bilo je prijavljeno osam projekata, a u finale su ušla dva. Studiju projekta Desetljeće velikih priča možete pročitati ovdje: Deset godina zajedno i pogledati ovdje: Desetljeće velikih priča #HR10EU.
Čestitamo svim finalistima i dobitnicima i vidimo se dogodine!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?