Povratak Twittera na velika vrata

Kako se Twitter iz zaboravljene društvene mreže pretvorio u rastuću platformu

4 min za čitanje
Piše: Hana Malobabić

Izvor: The Drum

 

Iako postoji već 15 godina, društvena mreža Twitter nije uvijek bila jednako popularna. Iako je u početku bilježio dobre rezultate, njegov rast je stagnirao dok ga nerijetko šokantni tweetovi bivšeg američkog predsjednika Trumpa nisu aktualizirali, a novi zamah dobio je tijekom pandemije i početkom listopada ove godine, kada su Facebook i s njih povezane platforme doživjele pad cjelokupnog sustava. Više o tome pisali smo u ovom članku: Što se točno dogodilo 4. listopada i kako će to utjecati na budućnost društvenih mreža.

U financijskom izvještaju za drugo tromjesečje 2021. Twitter je javnost izvijestio o rastu prihoda od čak 74%. Zabilježio je i porast broja aktivnih korisnika za 11%, što pokazuje da se njihov broj od 2017. do danas udvostručio.

Koji faktori su utjecali na pozitivan zaokret ove društvene mreže i zašto sve veći broj korisnika koristi Twitter donosimo u nastavku.

Visoka razina autentičnosti

Korisnici Twitter često doživljavaju kao svojevrsni dnevnik koji im pruža priliku da u kratkoj pisanoj formi iskreno izraze svoja razmišljanja ili osjećaje i tako budu autentični.

Korisnici dijele i trenutna iskustva i komentiraju situacije koje se događaju njima ili oko njih. Twitter takvo dijeljenje kratkih osvrta na događaje ili jednostavno iznošenje stavova podržava i samim svojim formatom koji dopušta mali broj riječi.

Izvanredne vijesti

Osim mogućnosti sudjelovanja u komentiranju i praćenju vijesti iz pop kulture, politike, biznisa i društva i komuniciranja s korisnicima i istomišljenicima iz cijelog svijeta, Twitter se profilirao i kao platforma za brze i sigurne izvanredne vijesti. Svaka vijest koja se pojavi negdje u stvarnosti, u virtualnom svijetu pojavit će se prvo na Twitteru. Biti platforma koja prva dostavlja važne informacije iz svijeta i koja se smatra relevantnim izvorom velika je prednost u današnje vrijeme kada više nitko ne zna što očekivati u stvarnosti ili na internetu. Ovo se osobito bitnim pokazalo tijekom COVID krize, zbog koje je najpopularniji Twitter hashtag 2020. postao #Covid19.

Kvalitetan redizajn

Unatoč kritikama korisnika, Twitter se ranije ove godine odlučio za redizajn koji mu je na kraju donio odlične rezultate i povećao popularnost. Zahvaljujući izmjenama postao je više user-friendly i putem “Explore” mogućnosti korisnicima dao sadržaj prilagođen njihovoj lokaciji i interesima. Tako su korisnici bili usmjereni na teme i područja koja ih zanimaju, a koje bi u suprotnom među mnoštvom informacija potencijalno propustili. Također, novi dizajn donio je nove boje i tipografiju koja korisnicima vizualno olakšava korištenje aplikacije. Rezultat redizajna odrazio se i na promjene u demografiji korisnika, što utječe na brendove koji se tamo pojavljuju. S pametnom i sofisticiranom aplikacijom dolazi i takva publika, pa tako trenutna publika Twittera obuhvaća visokoobrazovane pojedince koji zarađuju više od prosjeka i pripadaju dobnoj skupini od 25 do 49 godina.

Prilagođavanje kreatorima sadržaja

Za razliku od ostalih društvenih mreža koje se teže prilagođavaju potrebama onih koji stvaraju sadržaj i privlače publiku, Twitter je pokazao da je spreman na prilagodbu. Pokrenuvši zajednicu za istraživanje potreba kreatora sadržaja dobio je simpatije svih onih koji stvaraju sadržaj i imaju veliki broj pratitelja. Twitter kontinuirano istražuje njihove potrebe i želje te tako, zajedno s njima, kreira strategiju i budućnost aplikacije. Ovim potezom Twitter je izašao u susret kreatorima sadržaja, brendovima koji s njima surađuju, te na kraju i samom sebi, i tako si osigurao siguran put prema gore.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pinkwashing i momwashing – manipulacija ili podrška?

Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.