Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani naša nova zvijezda!
Rastemo i tražimo kolegu ili kolegicu s barem pet godina iskustva u komunikacijskom menadžmentu, koji/a zna kako se vode projekti, timovi i klijenti/brendovi, aktivno se služi engleskim jezikom u govoru i pismu, odlično poznaje medijsku scenu i ažurno prati komunikacijske trendove.
Uz svakodnevnu komunikaciju i upravljanje odnosima s klijentima očekujemo aktivno vođenje kampanja i projekata koje podrazumijeva strateško razmišljanje, pripremu briefova, koncepata, operativnih planova i prezentacija, prikupljanje ponuda, pregovore i koordinaciju dobavljača te analizu postignutih rezultata uz precizno upravljanje rokovima isporuke budžetima kao i osiguranje najviše kvalitete agencijske usluge.
Ako si ambiciozna, samostalna, odgovorna, proaktivna i organizirana osoba spremna za rad u dinamičnom, inkluzivnom i održivom okruženju, mogli bismo biti dobitna kombinacija.
Mi ćemo ti pružiti priliku za profesionalni rast i razvoj u više nego ugodnoj atmosferi, uz rad na nekim od vodećih domaćih i stranih klijenata koje servisiramo u zemlji i inozemstvu. Prednost imaju kandidati s iskustvom u ICT i lifestyle sektoru i u agencijskom poslovanju.
Mjesto rada je Zagreb, hibridno (jedan dan u tjednu i po potrebi radimo od doma). Kućni ljubimci su dobrodošli u naš uredski zoo, a za tebe imamo spremnu i gratis teretanu i stimulativne nagrade za posebna postignuća. Ako si ljubitelj kretanja, možeš se priključiti i našem Zelenom izazovu, te iskoristiti Zeleni bonus.
Tvoj životopis s naznakom “Hoću Dialog!” i kratko motivacijsko pismo očekujemo do 21. travnja 2023. na mail info@dialog-komunikacije.hr.
Sretno!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena