PR Account Manager Wanted!

Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani naša nova zvijezda!

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Rastemo i tražimo kolegu ili kolegicu s barem pet godina iskustva u komunikacijskom menadžmentu, koji/a zna kako se vode projekti, timovi i klijenti/brendovi, aktivno se služi engleskim jezikom u govoru i pismu, odlično poznaje medijsku scenu i ažurno prati komunikacijske trendove.

Uz svakodnevnu komunikaciju i upravljanje odnosima s klijentima očekujemo aktivno vođenje kampanja i projekata koje podrazumijeva strateško razmišljanje, pripremu briefova, koncepata, operativnih planova i prezentacija, prikupljanje ponuda, pregovore i koordinacijdobavljača te analizu postignutih rezultata uz precizno upravljanje rokovima isporuke budžetima kao i osiguranje najviše kvalitete agencijske usluge.

Ako si ambiciozna, samostalna, odgovorna, proaktivna i organizirana osoba spremna za rad u dinamičnom, inkluzivnom i održivom okruženju, mogli bismo biti dobitna kombinacija.

Mi ćemo ti pružiti priliku za profesionalni rast i razvoj u više nego ugodnoj atmosferi, uz rad na nekim od vodećih domaćih i stranih klijenata koje servisiramo u zemlji i inozemstvuPrednost imaju kandidati s iskustvom u ICT i lifestyle sektoru i u agencijskom poslovanju.

Mjesto rada je Zagreb, hibridno (jedan dan u tjednu i po potrebi radimo od doma). Kućni ljubimci su dobrodošli u naš uredski zoo, a za tebe imamo spremnu i gratis teretanu i stimulativne nagrade za posebna postignuća. Ako si ljubitelj kretanja, možeš se priključiti i našem Zelenom izazovu, te iskoristiti Zeleni bonus. 

Tvoj životopis s naznakom “Hoću Dialog!” i kratko motivacijsko pismo očekujemo do 21. travnja 2023. na mail info@dialog-komunikacije.hr.

Sretno!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima

Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?

Društvene mreže ne štite nas od dezinformacija, pada i povjerenje u medije

Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.

Kako poslovati u skladu s ESG načelima?

Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena