Sedam savjeta za pripremu osnovnog PR alata

Jedan od najčešćih zadataka u životu svakog PR-ovca je pisanje priopćenja za javnost. Donosimo vam jednostavna pravila za produkciju ovog naizgled jednostavnog sadržaja.

2 min za čitanje
Piše: Marija Margareta Klika, Starija savjetnica, Dialog komunikacije

ZAGLAVLJE, MJESTO I DATUM

U zaglavlje ide informacija da je riječ o priopćenju za javnost (i, ukoliko je primljenjivo, vrijeme kada može biti objavljeno), domicil i datum objave. Priopćenje se uvijek piše na memorandumu kompanije ili organizacije koja iza njega stoji.

NASLOV

Potrudite se oko naslova, neka bude takav da zainteresira primatelja (novinara, urednika), a time i krajnjeg čitatelja.

TKO, ŠTO, KADA, GDJE I ZAŠTO

Prvi ulomak uvijek pišite tako da vaša vijest odgovara na pitanja ŠTO se događa, TKO djeluje, GDJE i KADA se nešto dogodilo i ZAŠTO je to važno. Ostatak teksta pokušajte smanjiti na karticu, maksimalno dvije.

TOČNOST PODATAKA

Vodite računa da su sve navedene informacije i podaci točni. Nikada nemojte slati neprovjerene informacije u medije i priopćenje za javnost prije slanja uvijek pošaljite klijentu (ako ste agencija) ili nadređenom (ako ste kompanija ili organizacija) na odobrenje.

GRAMATIČKA IZVRSNOST

Svaki tekst kojeg pošaljete medijima mora biti gramatički i pravopisno ispravan. Nakon što ga napišete, pošaljete ga na lekturu.

KONTAKT PODACI

Na kraju teksta uvijek navedite kontakt podatke za više informacija u slučaju potencijalnih medijskih upita.

DOBRA MEDIJSKA LISTA

Za kraj, imajte na umu da je za uspješni plasman priopćenja za javnost izuzetno važna dobra medijska lista. Više o tome pročitajte ovdje: https://dialog-komunikacije.hr/blog/sto-je-pr-ovac-bez-dobre-medijske-liste/

 

Izdvojeno

Recenzije proizvoda na društvenim mrežama imaju ogromnu ulogu pri odluci o kupnji

Najpopularnija mreža je Instagram, a najtraženija kategorija za online prodaju moda

Ponovno širimo naš tim i tražimo Digital Specialista!

Priključi se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dijelom našeg uspjeha

Gen Z u kroničnom strahu od klimatskih promjena

Iako se aktivno informiraju i angažirani su u pitanjima zaštite okoliša, genzenijalci nemaju dojam da ih se čuje