Što vam nitko nije rekao o event managementu?

Event management odnosno organizacija događanja nije samo glamur i zabava. Pročitajte nekoliko stvari koje vam do sada o njemu vrlo vjerojatno nitko nije rekao.

3 min za čitanje
Piše: Nina Marković

Mnogi kažu da je event management jedno od najstresnijih zanimanja. Pitate li nas isplati li se taj stres, naš je odgovor da, itekako! Kako taj stres umanjiti kroz dobru organizaciju i praćenje svih važnih koraka kod planiranja eventa, već smo podijelili s vama. U nastavku ćemo stoga podijeliti nekoliko stvari koje do sada niste znali o organizaciji događanja.

 

1. 9 do 5 radno vrijeme poprimit će malo drugačiji oblik

 

Budite spremni na to da ćete prvi doći na mjesto događaja i posljednji otići. Nemojte zaboraviti da upravo vi vodite sve – morate imati sve konce u rukama, od početka do kraja! Od pregleda lokacija do pregovora sa svim dobavljačima, koordinacija događaja ovisi o vama, stoga planirajte svoj raspored mudro. Osim izvanrednih organizacijskih vještina, možemo podcrtati rečenicu da je „event management“ jednako „time management“.

 

2. Dovest ćete svoje tijelo u top formu!

 

Da vam netko kaže da ćete u dva ujutro istresati šljokice sa stolnjaka, biste li mu vjerovali? Ovakvi scenariji sastavni su dio ovog posla, isto kao i trčanje s jednog mjesta na drugo, pogotovo na dan događanja. Imajte na umu da ćete sve ovo raditi bez omiljenih tenisica. S pozitivne strane, vaš broj koraka drastično će se povećati u tjednu eventa, a unos kalorija smanjiti, tako da će i vaša figura biti tip top! Vjerojatno ćete se jutro nakon eventa osjećati kao da ste uspješno otrčali maraton, dajte si stoga vremena za oporavak i vjerujte, čim odahnete, osjećaj zadovoljstva bit će neprocjenjiv, a vi ćete jedva čekati novi event.

 

3. Mastering zen level

 

Većina stvari zbog kojih bi drugi bili na rubu sloma, vas neće čak ni uznemiriti nakon što odradite prvih nekoliko događaja. Vaš mozak radit će 24/7 ili, metaforički, sve dok sudac zviždukom ne proglasi završetak utakmice. U glavi ćete vrtjeti svoje „to do liste“, a lista dobavljača bit će vam na brzom biranju u telefonu. S vremenom ćete shvatiti da se razina stresa smanjuje i da kontrolirate krizne situacije za koje ste mislili da će vas koštati puno više živaca. Vaša velika prednost je što ćete te osobine moći primijeniti i u drugim aspektima svakodnevnog posla. Izdržite i s vremenom ćete se osjećati poput pravog zen majstora kojemu je stres nepoznata riječ.

 

4. Na kraju se trud uvijek isplati

 

OK, znali ste da ste kreativni, ali niste očekivali da ćete sami sebe ugodno iznenaditi kad vidite kakvu ste atmosferu stvorili s budžetom koji je u najmanju ruku bio, ograničavajući. Zapravo, s vremenom ćete shvatiti da vam upravo ti izazovi koji zahtijevaju veliku snalažljivost predstavljaju zadovoljstvo i da se sav taj trud i stres na kraju debelo isplati.

 

 

Zaključno, budite sigurni kako je zadataka uvijek pregršt. Od operative će vam se često zavrtjeti u glavi i često ćete imati dojam da poslu nema kraja. No, s vremenom ćete biti sve bolji, organiziraniji, lakše ćete prepoznati bitno i hitno. Izazova vam na ovom putu neće nedostajati, ali ako znate što možete očekivati, priprema za sve što vam se dogodi je mnogo lakša.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.

Reputacijski rizici u fokusu 2025.

Kome idu 24 milijarde USD?