Psihologija storytellinga: zašto ljudi vole pričati i slušati priče?

Stvaranje povezanosti s potrošačima kroz priče

Marina Čulić Fischer: “25 godina agencije Dialog obilježila je stalna želja za napretkom i inovacijom”

Naša je Marina razgovarala s ekipom Mamager portala o vođenju uspješne PR agencije i događanjima kojima je svjedočila u industriji tokom 25 godina karijere. Intervju prenosimo u cjelosti.

Brinu li poslodavci o mentalnom zdravlju zaposlenika?

Stres i burnout svakodnevica su modernog radnog okruženja, a briga o mentalnom zdravlju sve važnija tema.

Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.

Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara

Četiri primjera koji će vam pomoći u izgradnji učinkovite ESG komunikacijske strategije

Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa

Od hashtaga do ulice – mobiliziraju li društvene mreže građane ili sve ostaje na online podršci?

Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?

Glavni izazovi u kontekstu ESG komunikacije

Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste

Digital PR Executive Wanted!

Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!

Pinkwashing i momwashing – manipulacija ili podrška?

Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

134531