Psihologija storytellinga: zašto ljudi vole pričati i slušati priče?
Stvaranje povezanosti s potrošačima kroz priče
Stvaranje povezanosti s potrošačima kroz priče
Naša je Marina razgovarala s ekipom Mamager portala o vođenju uspješne PR agencije i događanjima kojima je svjedočila u industriji tokom 25 godina karijere. Intervju prenosimo u cjelosti.
Stres i burnout svakodnevica su modernog radnog okruženja, a briga o mentalnom zdravlju sve važnija tema.
Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?
Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste
Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!
Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!