Employer Branding: kako do najboljih talenata putem društvenih mreža
Employer branding, odnosno izgradnja imidža poželjnog poslodavca sve se više nameće kao odgovor na ove izazove.
Employer branding, odnosno izgradnja imidža poželjnog poslodavca sve se više nameće kao odgovor na ove izazove.
Ako se pitate može li jedna informacija na društvenim mrežama zaista značajno utjecati na poslovanje korporacije i imidž brenda, odgovor je – može.
U srijedu 21. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održat će se 3. izdanje konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici DIABLOG.
Pripadnici generacije Z su izuzetno važna grupa mladih ljudi od kojih svi možemo i moramo učiti, jer su dio digitalne budućnosti.
Za treće izdanje DIABLOGA, koje će se održati 21. studenog u Kaptol Boutique Cinema, pripremili smo više od 30 govornika i 11 sati programa.
Naša Pamela za Media Marketing otkrila je recept za dobar native.
Za prestižnu Grand PRix nagradu ove godine bore se čak četiri naša projekta
Ella Dvornik najbolja influencerica prema rezultatima istraživanja o influencerima.
Većina hrvatskih blogera mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.
DIABLOG ili dijalog s blogerima prva je hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici, čije će se drugo izdanje održati u zagrebačkom hotelu Academia, 14. studenog 2017.