Kako se uspješno otisnuti u nemirne LinkedIn vode

Ako još razmišljate trebate li se pokrenuti na LinkedInu, vrijeme je da prestanete. Savjetujemo kako prebroditi početne nesigurnosti i krenuti s objavama!

TikTok trendovi koje su brendovi dobro iskoristili

TikTok je postao platforma koju su mnogi brendovi uspješno iskoristili za dosezanje veće publike kroz kreativno sudjelovanje u popularnim trendovima.

word of mouth

Što je word of mouth marketing i zašto je važan?

Word of mouth marketing temelji se na povjerenju i lojalnosti potrošača, a ovom ekonomičnom strategijom može se ostvariti velik doseg.

make up

Top tri beauty trenda koja pomiču granice na TikToku u 2023.

Kreativni i inovativni koncepti ključ su uspjeha!

Dobar proizvod nije teško prodati

U manje od mjesec dana postigli smo 168 objava, od čega preko 70 % “zasluženih”

odmora

Uključite OOO i u potpunosti se prepustite užitku godišnjeg odmora!

Za vrijeme godišnjeg, brige o poslu ostavite na poslu! Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da uživate u svakom trenutku vašeg zasluženog odmora.

PLASTIC FREE JULY

„Srpanj bez plastike“ treba uvesti u uredsko poslovanje

Rezultati nedavne Vox Populi ankete otkrivaju da naši pratitelji podržavaju smanjenje plastike kako u svakodnevnom životu, tako i na radnom mjestu.

LinkedIn

LinkedInov B2B marketing izvještaj donosi optimizam

Unatoč globalnim nestabilnostima i ekonomskim poremećajima, B2B lideri diljem svijeta su optimistični oko investicija, a marketing im je iznimno važan u razvoju poslovanja.

Kako uspješno provesti Srpanj bez plastike?

Plastic Free July globalni je pokret koji pomaže milijunima ljudi da budu dio rješenja za plastično onečišćenje, a tom se pokretu pridružiti može i svatko od nas.

Deinfluencing je samo još jedan od načina za privlačenje pažnje

Da više nego influencerima vjerujemo drugim korisnicima potvrdili su naši ispitanici u novoj Vox Populi anketi.

111121332