Poslovanje u doba korone – dnevnički zapisi

Novi covid-tjedan je pred nama, a nadamo se da će sve uskoro krenuti na bolje.

Ušli smo u finale Grand PRixa!

Ponosni smo što smo ove godine ponovno jedan od finalista najcjenjenije nagrade u odnosima s javnošću u Hrvatskoj!

Na četvrtom DIABLOGU tema društvene odgovornosti

Na četvrtom izdanju DIABLOGA jedna od glavnih tema bit će društvena odgovornost.

Sve više influencera koristi svoj utjecaj za razvijanje vlastitih biznisa i brandova

Glavna tema četvrtog DIABLOGA je Utjecaj kao biznis. Otvorene early bird prijave po cijeni od 500 HRK.

Glavni trend u influencers marketingu je videosadržaj

Konferencija je okupila tristotinjak gostiju, a održano je niz zanimljivih predavanja, prezentacija, radionica i okruglih stolova.

Provedeno prvo istraživanje o generaciji Z u Hrvatskoj

Tko su pripadnici generacije koja ne pamti svijet prije interneta i mobitela, koja umjesto televizije gleda YouTube, a najnovije trendove prati na stranicama svojih omiljenih influencera?

Employer Branding: kako do najboljih talenata putem društvenih mreža

Employer branding, odnosno izgradnja imidža poželjnog poslodavca sve se više nameće kao odgovor na ove izazove.

Danas jesi, sutra nisi – krize na društvenim mrežama

Ako se pitate može li jedna informacija na društvenim mrežama zaista značajno utjecati na poslovanje korporacije i imidž brenda, odgovor je – može.

Blogeri žele da ih brendovi više plaćaju

U srijedu 21. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održat će se 3. izdanje konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici DIABLOG.

O autentičnosti kod generacije Z ususret konferenciji DIABLOG

Pripadnici generacije Z su izuzetno važna grupa mladih ljudi od kojih svi možemo i moramo učiti, jer su dio digitalne budućnosti.