Kako povećati prodaju i angažman potrošača

Ljudi se sve više angažiraju i provode sve više vremena na društvenim mrežama, te prate poznate osobe!

Sedam savjeta za ostanak u sedlu

Što je činiti komunikacijskim profesionalcima?

Za budućnost influencers marketinga nema straha!

Lansirali smo naš novi proizvod – seriju online panel diskusija pod nazivom #StartDialog.

Dialog Akademija – Employer Brending na naš način

Ove godine slavimo tek 20 godina! Ili već?

Poslovanje u doba korone – dnevnički zapisi

Novi covid-tjedan je pred nama, a nadamo se da će sve uskoro krenuti na bolje.

Ušli smo u finale Grand PRixa!

Ponosni smo što smo ove godine ponovno jedan od finalista najcjenjenije nagrade u odnosima s javnošću u Hrvatskoj!

Na četvrtom DIABLOGU tema društvene odgovornosti

Na četvrtom izdanju DIABLOGA jedna od glavnih tema bit će društvena odgovornost.

Sve više influencera koristi svoj utjecaj za razvijanje vlastitih biznisa i brandova

Glavna tema četvrtog DIABLOGA je Utjecaj kao biznis. Otvorene early bird prijave po cijeni od 500 HRK.

Glavni trend u influencers marketingu je videosadržaj

Konferencija je okupila tristotinjak gostiju, a održano je niz zanimljivih predavanja, prezentacija, radionica i okruglih stolova.

Provedeno prvo istraživanje o generaciji Z u Hrvatskoj

Tko su pripadnici generacije koja ne pamti svijet prije interneta i mobitela, koja umjesto televizije gleda YouTube, a najnovije trendove prati na stranicama svojih omiljenih influencera?