Kuhanje se na TikToku čini lako, a kuhati može svatko
TikTok ne diktira trendove samo na društvenim mrežama, već i u prehrambenoj industriji.
TikTok ne diktira trendove samo na društvenim mrežama, već i u prehrambenoj industriji.
Godinu dana nakon predstavljanja brenda vivo hrvatskom tržištu završila je i kampanja za njihov najnoviji flagship X90 Pro o kojem su tech novinari imali samo riječi hvale.
„Dobra organizacija je pola posla“ ti je moto, a od brojeva te ne boli glava? Tražimo baš tebe!
Kupcima B2B tech kompanija je vrlo važno da su kompanije s kojima surađuju prepoznate kao poželjni poslodavci, zbog čega employer brand postaje ključan ne samo za privlačenje talenata, već i prodaju.
Saznajte koje kompanije i organizacije su već prozvane za pogreške u komunikaciji.
Održivost je postala nužnost, s čim se slažu i naši ispitanici, koji s nekim pojmovima i akcijama ipak nisu dovoljno upoznati i još je puno prostora za napredak.
Nova vrsta aktivizma na društvenim mrežama pojavljuje se u obliku sinnfluencera koji su strastveno posvećeni specifičnoj svrsi u domeni održivosti.
Povodom Dana Zemlje, na zabavan smo način u suradnji s influencerima potaknuli ekološku osviještenost njihovih pratitelja i inspirirali ih kako malim djelima pridonijeti očuvanju planeta.
Trend koji su započele online trgovine u Kini postao je jedan od najuspješnijih načina za povećanje prodaje i privlačenje novih kupaca i sve više mu se okreću i zapadna tržišta.
Lemon8 nova je hit aplikacija i platforma za kreiranje sadržaja koju je napravila tvrtka ByteDance, u čijem je vlasništvu i planetarno popularni TikTok.