Težimo održivosti, ali je još puno prostora za učenje i razvijanje dobrih praksi
Održivost je postala nužnost, s čim se slažu i naši ispitanici, koji s nekim pojmovima i akcijama ipak nisu dovoljno upoznati i još je puno prostora za napredak.
Održivost je postala nužnost, s čim se slažu i naši ispitanici, koji s nekim pojmovima i akcijama ipak nisu dovoljno upoznati i još je puno prostora za napredak.
Nova vrsta aktivizma na društvenim mrežama pojavljuje se u obliku sinnfluencera koji su strastveno posvećeni specifičnoj svrsi u domeni održivosti.
Povodom Dana Zemlje, na zabavan smo način u suradnji s influencerima potaknuli ekološku osviještenost njihovih pratitelja i inspirirali ih kako malim djelima pridonijeti očuvanju planeta.
Trend koji su započele online trgovine u Kini postao je jedan od najuspješnijih načina za povećanje prodaje i privlačenje novih kupaca i sve više mu se okreću i zapadna tržišta.
Lemon8 nova je hit aplikacija i platforma za kreiranje sadržaja koju je napravila tvrtka ByteDance, u čijem je vlasništvu i planetarno popularni TikTok.
Pomnim planiranjem, regionalnim eventom i angažmanom 30 dobro odabranih influencera do cilja.
User generated content može biti lakši način za poticanje angažmana publike, ali ga brendovi još uvijek vrlo malo koriste.
Tražili smo odgovor na pitanje hoćemo li opstati ili nestati!
Održivost je postala mainstream. Organizacije sve više žele komunicirati održivost svog poslovanja jer to smatraju idealnim načinom da ostanu relevantne. Međutim, što kada komunikacija krene u krivom smjeru i uđete u zonu greenwashinga?
Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani naša nova zvijezda!