Što nas čeka u komunikacijskom biznisu u 2025.?

Iduću godinu obilježit će umjetna inteligencija, autentičnost i upravljanje promjenama.

Zašto volimo photo dumpove?

Koliko je zapravo lako biti effortlessly cool?

Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima

Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?

Društvene mreže ne štite nas od dezinformacija, pada i povjerenje u medije

Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.

Kako poslovati u skladu s ESG načelima?

Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena

B2B influencer marketing – snaga utjecaja na poslovnu zajednicu

B2B influencer marketing sve više dobiva na važnosti, nudeći poduzećima priliku da kroz vjerodostojne stručnjake dosegnu poslovnu zajednicu i donositelje odluka.

Kada i kako napisati demanti

U slučaju neistinitih tvrdnji objavljenih u medijima, pravovremeni demanti ključan je za zaštitu ugleda brendova i kompanija.

Bluewashing – kad riječi govore više od djela

U doba renesanse društvenog utjecaja kompanija, više ne govorimo samo o zaštiti okoliša i odgovornosti prema planetu, nego i ljudima. Kako razlikovati iskrene namjere od lijepih priča?

Sukob komunikacija: od Boomera do Alphi – koja je generacija u pravu? Niti jedna ili sve?

Dobrodošli u komunikacijski ring u kojem živimo, gdje se generacije suočavaju u borbi za titulu šampiona komunikacije!

Pet Canva savjeta koji će vam dobro doći

Vaš najbolji prijatelj kada je u pitanju jednostavan i brzi dizajn skriva mnoge značajke koje će vaš vizual podići na višu razinu

156731