Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?
Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.
Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.
Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.
U utrci za novim, nenametljivim, a učinkovitim načinima kako se približiti suvremenom potrošaču, podcasti postaju sve popularniji kanal za oglašavanje.
Kada sa sadržajem uskoče na „pravi vlak u pravo vrijeme“, brandovi mogu osigurati visok brand awareness i pozitivan publicitet.
Donosimo vam dnevnik naših mladih lavova u borbi za odlazak u Cannes
Event management odnosno organizacija događanja nije samo glamur i zabava. Pročitajte nekoliko stvari koje vam do sada o njemu vrlo vjerojatno nitko nije rekao.
Pitali smo umjetnu inteligenciju da nam istakne tri glavna trenda u PR-u. Evo koje odgovore smo dobili!
Zaposlenicima je važan pozitivan imidž potencijalnog poslodavca i online prisutnost, a istovremeno, manje od trećine ih smatra da trebaju biti ambasadori tvrtke na društvenim mrežama.
Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.
Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.