Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.

Izborna kampanja bila je “prljava” i nije utjecala na rezultate

U travanjskoj Vox Populi anketi fokusirali smo se na komunikaciju u izbornoj kampanji, a istraživanje je pokazalo kako većina naših pratitelja smatra da je ona bila neprimjerena.

Osvojili smo Grand PRix!

Nagrađeni smo za kampanju Desetljeće velikih priča

#DK2024: Pet trenutaka koje ćemo pamtiti

Buzzword: fake news

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.

Tri razloga zašto podcasti trebaju biti dio PR strategije

U utrci za novim, nenametljivim, a učinkovitim načinima kako se približiti suvremenom potrošaču, podcasti postaju sve popularniji kanal za oglašavanje.

Carpe Diem ili newsjacking u PR-u

Kada sa sadržajem uskoče na „pravi vlak u pravo vrijeme“, brandovi mogu osigurati visok brand awareness i pozitivan publicitet.

Saznajte kako smo se snašli u kreativnoj divljini

Donosimo vam dnevnik naših mladih lavova u borbi za odlazak u Cannes

178931