Kako koristimo ChatGPT u PR-u
ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.
ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.
U travanjskoj Vox Populi anketi fokusirali smo se na komunikaciju u izbornoj kampanji, a istraživanje je pokazalo kako većina naših pratitelja smatra da je ona bila neprimjerena.
Nagrađeni smo za kampanju Desetljeće velikih priča
Buzzword: fake news
Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.
Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.
Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.
U utrci za novim, nenametljivim, a učinkovitim načinima kako se približiti suvremenom potrošaču, podcasti postaju sve popularniji kanal za oglašavanje.
Kada sa sadržajem uskoče na „pravi vlak u pravo vrijeme“, brandovi mogu osigurati visok brand awareness i pozitivan publicitet.
Donosimo vam dnevnik naših mladih lavova u borbi za odlazak u Cannes