Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.

Kako smo osvojili TikTok

Provjerite kako smo postavili komunikaciju na ovoj platformi i pogledajte naše najpopularnije uratke.

Recenzije – volimo ih čitati, ali ne i pisati

Doznali smo kako naši pratitelji donose odluke o blagdanskoj kupnji i koliko su im pritom korisne recenzije proizvoda i usluga.

ESG za početnike

Regulativa u području održivog poslovanja sve je stroža, velike tvrtke će od 1.1.2024. imati obavezu izvještavati o održivim praksama, a tek 1 od 10 građana u Hrvatskoj zna što je ESG.

7 savjeta za uspješne rezultate na društvenim mrežama

Donosimo ključne savjete kako doprijeti do što više korisnika društvenih mreža, povećati njihov angažman i publiku koja prati vaše stranice odnosno profile.

Održivost nema alternativu, ali promjena nije jednostavna

Komunikacija je nužna u svim fazama.

Svi igraju rokenrol

Regionalna uloga menadžera i savjetnika za upravljanje reputacijom sve je važnija.

Što nije u redu u odnosima između agencija i klijenata i kako to možemo popraviti?

Otkrivamo savjete za bolju suradnju i bolje rezultate.

Jesu li podcasti korisni za promociju brendova i izgradnju autoriteta?

Osim što podcasti pružaju i informacije i zabavu, naši pratitelji ih smatraju i dobrim alatom za promociju brendova.

Pet aspekata korištenja umjetne inteligencije u radu PR agencije

ChatGPT je koristan alat, no ne može zamijeniti ljudsku empatiju i intuiciju kod donošenja odluka. U članku pročitajte više o korištenju umjetne inteligencije u radu agencije za odnose s javnošću.

19101132