Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi
Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.
Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.
Provjerite kako smo postavili komunikaciju na ovoj platformi i pogledajte naše najpopularnije uratke.
Doznali smo kako naši pratitelji donose odluke o blagdanskoj kupnji i koliko su im pritom korisne recenzije proizvoda i usluga.
Regulativa u području održivog poslovanja sve je stroža, velike tvrtke će od 1.1.2024. imati obavezu izvještavati o održivim praksama, a tek 1 od 10 građana u Hrvatskoj zna što je ESG.
Donosimo ključne savjete kako doprijeti do što više korisnika društvenih mreža, povećati njihov angažman i publiku koja prati vaše stranice odnosno profile.
Komunikacija je nužna u svim fazama.
Regionalna uloga menadžera i savjetnika za upravljanje reputacijom sve je važnija.
Otkrivamo savjete za bolju suradnju i bolje rezultate.
Osim što podcasti pružaju i informacije i zabavu, naši pratitelji ih smatraju i dobrim alatom za promociju brendova.
ChatGPT je koristan alat, no ne može zamijeniti ljudsku empatiju i intuiciju kod donošenja odluka. U članku pročitajte više o korištenju umjetne inteligencije u radu agencije za odnose s javnošću.