Održivost nema alternativu, ali promjena nije jednostavna

Komunikacija je nužna u svim fazama.

Svi igraju rokenrol

Regionalna uloga menadžera i savjetnika za upravljanje reputacijom sve je važnija.

Što nije u redu u odnosima između agencija i klijenata i kako to možemo popraviti?

Otkrivamo savjete za bolju suradnju i bolje rezultate.

Jesu li podcasti korisni za promociju brendova i izgradnju autoriteta?

Osim što podcasti pružaju i informacije i zabavu, naši pratitelji ih smatraju i dobrim alatom za promociju brendova.

Pet aspekata korištenja umjetne inteligencije u radu PR agencije

ChatGPT je koristan alat, no ne može zamijeniti ljudsku empatiju i intuiciju kod donošenja odluka. U članku pročitajte više o korištenju umjetne inteligencije u radu agencije za odnose s javnošću.

Kratki vodič kroz brendirani sadržaj na Instagramu

Koja je razlika između plaćenog partnerstva, partnerskih oglasa i suradnje?

Hoće li umjetna inteligencija zamijeniti radna mjesta u PR-u i digitalu?

Prvi jesenski Vox Populi otkriva izraženo pozitivan stav poslovne zajednice prema korištenju AI-ja u poslu, pri čemu polovina ispitanika već koristi AI za izradu kreativnih koncepata. Otkrivamo imaju li pritom grižnju savjesti.

Poslovni sektor ima ključnu ulogu u borbi protiv klimatskih promjena

Poslovni sektor ima ključnu ulogu u borbi protiv klimatskih promjena

Svijest o negativnom utjecaju klimatskih promjena raste, ali za rješavanje problema nisu dovoljni individualni napori. Inovacije će najprije iznjedriti poslovni sektor!

Pričajmo o Greenwashingu

Dođite nam na radionicu o Greenwashingu 9. studenog!

Kojim metrikama pratiti uspjeh influencer kampanja?

Rastuća ulaganja u influencer marketing prate sve glasnija pitanja o isplativosti investicije.

19101131