Kratki vodič kroz brendirani sadržaj na Instagramu

Koja je razlika između plaćenog partnerstva, partnerskih oglasa i suradnje?

Hoće li umjetna inteligencija zamijeniti radna mjesta u PR-u i digitalu?

Prvi jesenski Vox Populi otkriva izraženo pozitivan stav poslovne zajednice prema korištenju AI-ja u poslu, pri čemu polovina ispitanika već koristi AI za izradu kreativnih koncepata. Otkrivamo imaju li pritom grižnju savjesti.

Poslovni sektor ima ključnu ulogu u borbi protiv klimatskih promjena

Poslovni sektor ima ključnu ulogu u borbi protiv klimatskih promjena

Svijest o negativnom utjecaju klimatskih promjena raste, ali za rješavanje problema nisu dovoljni individualni napori. Inovacije će najprije iznjedriti poslovni sektor!

Pričajmo o Greenwashingu

Dođite nam na radionicu o Greenwashingu 9. studenog!

Kojim metrikama pratiti uspjeh influencer kampanja?

Rastuća ulaganja u influencer marketing prate sve glasnija pitanja o isplativosti investicije.

Top poslovne vještine za komunikacijske stručnjake

Kako bi marketinški timovi bili efikasniji i postigli bolje rezultate, važno je da usavrše mnogo više od kreativnosti.

Dialog Vox Populi

Influencer marketing i AI će obilježiti 2024. godinu

Rujanski Vox Populi otkriva optimizam – veća ulaganja u PR, osobito influencer marketing i društvenu odgovornost.

Strateško planiranje u komunikacijama

Pet koraka do kampanje vašeg života

Nemate vremena, novaca ili dobar tim? Uspjeh vam se u tom slučaju može dogoditi samo slučajno. Planirajte komunikaciju strateški.

10 godina zajedno - obljetnica članstva Hrvatske u EU

Deset godina zajedno

U digitalnoj kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj obilježili smo 10 godina članstva Hrvatske u EU i pokazali na koji način nam je EU promijenila živote na bolje.

Što brendovi mogu naučiti od Taylor Swift

Tajni recept za zadržavanje postojećih i privlačenje novih fanova

110111232