Kakve veze imaju budućnost rada i komunikacija?

Rad od doma, povratak u ured ili hibridni model rada? Pitajte svoje zaposlenike!

Je li napokon odzvonilo clickbait sadržaju na LinkedInu?

S posljednjim promjenama LinkedIn algoritma trebali bismo vidjeti više konstruktivnog sadržaja, a manje clickbait i like hunting objava.

Znate li kako radi TikTok algoritam?

Visoko personalizirani algoritam glavni je razlog zašto je ova platforma korisnicima toliko privlačna.

Metaverse je većini nepoznanica, a slobodu govora treba ograničiti?

Prema posljednjoj VoxPopuli anketi, samo trećina sudionika je upoznata s mogućnostima koje nudi Metaverse.

Može li Netflix redefinirati uspjeh ili je ovo početak njegova kraja?

Streaming div Netflix nakon više od deset godina prvi je put zabilježio pad broja korisnika. Kako bi zaustavio negativan trend, najavljuje promjene u svojem poslovnom modelu koje se neće svima svidjeti.

Meta otvara prve fizičke dućane

Putanja razvoja trgovine zauvijek je promijenjena.

TikTok kampanje koje su nam zapele za oko

Čini se kako je TikTok središte neobičnih objava, ali njegova popularnost i video sadržaj nude pregršt jedinstvenih marketinških prilika.

Jesmo li spremni na neograničenu slobodu govora?

Twitter je u rukama najbogatijeg čovjeka na svijetu s kontroverznim stavovima.

Rat u Ukrajini pogađa sve, a posljedice će biti dalekosežne

Čak 74% ispitanika smatra da će se ukrajinska kriza odraziti na gospodarstvo.

Društvene mreže su novi trgovački centri

Velike društvene mreže razvijaju funkcionalnosti koje korisnicima omogućuju kupnju proizvoda i usluga izravno s platformi, a najsofisticiranija rješenja za sada ima META.

118192031