Kako do uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama
Oglašavanje će donijeti veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.
Oglašavanje će donijeti veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.
Istraživanje pokazalo da preko 40% kompanija nije sudjelovalo u bojkotu Facebookovih platformi.
Sadržaj se često dijeli na svim društvenim mrežama u istoj formi, a što time dobivamo?
Naša posljednja #VoxPopuli anketa ispitala je koliko je publici važno prisustvo poznatih osoba na različitim eventima.
Parlamentarni izbori 2020. još jednom su pokazali komunikacijsku nefleksibilnost hrvatskih političara
Za odnose s javnošću otvaraju se sasvim nove prilike!
Ljudi se sve više angažiraju i provode sve više vremena na društvenim mrežama, te prate poznate osobe!
Što je činiti komunikacijskim profesionalcima?
Lansirali smo naš novi proizvod – seriju online panel diskusija pod nazivom #StartDialog.
Ove godine slavimo tek 20 godina! Ili već?