Nemoj biti kao Doris

Sjećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?

Kako se potencijalno dobar tulum pretvorio u redizajn weba

Slavimo 20 godina postojanja!

Ni lažne vijesti neće nas spriječiti da pratimo (omiljene) medije

Fake news, click bait, deep fake – u rekordnom roku, ovi termini su od opisa fenomena na društvenim mrežama prerasli u dio naše svakodnevice.

Pet savjeta za više web klikova

Cilj svake web stranice je privlačenje i zadržavanje korisnika. Uz nekoliko trikova oni s vaše jednostavno neće moći maknuti oči.

DialogMythbuster: gdje je taj “out-of-the-box“ prostor?

Legenda kaže da u tom čarobnom prostoru još uvijek ima nekih izgubljenih kreativaca koji lutaju u potrazi za “boljom“ idejom.

Kako do uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama

Oglašavanje će donijeti veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.

Propast Stop For Hate pokreta?

Istraživanje pokazalo da preko 40% kompanija nije sudjelovalo u bojkotu Facebookovih platformi.

Optimizacija budžeta ili prilagodba korisnicima, pitanje je sad

Sadržaj se često dijeli na svim društvenim mrežama u istoj formi, a što time dobivamo?

Poznate osobe na eventima- da ili ne?

Naša posljednja #VoxPopuli anketa ispitala je koliko je publici važno prisustvo poznatih osoba na različitim eventima.

Napeto, ali bez sadržaja

Parlamentarni izbori 2020. još jednom su pokazali komunikacijsku nefleksibilnost hrvatskih političara

127282931