Nemoj biti kao Doris
Sjećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?
Sjećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?
Slavimo 20 godina postojanja!
Fake news, click bait, deep fake – u rekordnom roku, ovi termini su od opisa fenomena na društvenim mrežama prerasli u dio naše svakodnevice.
Cilj svake web stranice je privlačenje i zadržavanje korisnika. Uz nekoliko trikova oni s vaše jednostavno neće moći maknuti oči.
Legenda kaže da u tom čarobnom prostoru još uvijek ima nekih izgubljenih kreativaca koji lutaju u potrazi za “boljom“ idejom.
Oglašavanje će donijeti veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.
Istraživanje pokazalo da preko 40% kompanija nije sudjelovalo u bojkotu Facebookovih platformi.
Sadržaj se često dijeli na svim društvenim mrežama u istoj formi, a što time dobivamo?
Naša posljednja #VoxPopuli anketa ispitala je koliko je publici važno prisustvo poznatih osoba na različitim eventima.
Parlamentarni izbori 2020. još jednom su pokazali komunikacijsku nefleksibilnost hrvatskih političara