Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.

Reputacijski rizici u fokusu 2025.

Kome idu 24 milijarde USD?

Podcasti koje Dialogovci vole slušati

Podcasti su postali dio svakodnevice većine naših kolega — otkrijte njihove omiljene preporuke i pronađite inspiraciju za svoje slušanje

Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu

Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova

Ima li povratka nakon otkazivanja?

Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!

Hoće li TikTok zamijeniti Google kao pretraživač?

Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?

Kreativna komunikacija: Ključ uspjeha u prenošenju poruka

Kako prilagoditi komunikaciju različitim kanalima i razumjeti svoju publiku

We have picked our poison

Promjene u društvu, politika i umjetna inteligencija obilježile su ovogodišnju KOMferenciju

Kako društveno odgovorno poslovanje uključiti u komunikacijske strategije?

Donosimo i tri primjera greenwashinga

Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!

Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!

145631