Nivea MicellAIR Expert mini ljetni festival

Predstavili smo novitet unutar Nivea MicellAIR Expert linije.

Magično lansiranje novih proizvoda

Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan.

Prvo virtualno druženje s novinarima

Govornici iz tri zemlje, 23 prisutna novinara i visoki engagement

Prva kampanja posebno kreirana za uvjete globalne pandemije

«Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet!

HUHIV kampanja “Moja stvar”

Edukativna kampanja HUHIV-a nosila je poruku da je spolno zdravlje stvar svakog pojedinca!

Fitness kampanja

Osnovna poruka kampanje temeljila se na hranjivom i ukusnom doručku kao najboljem početku dana.

NESCAFÉ Dolce Gusto – novi okusi: dajmo im da kušaju!

Najbolji trenutak u #agencylife životu je kad radiš na klijentu kojeg voliš i koji ima proizvod u koji vjeruješ. Bilo kakav brief tada dočekaš s oduševljenjem. Tako je bilo i s ovim.

Booking.com: dobar posao s influencerima

Kampanjom se ističe RAF program koji korisnicima Booking.com platforme omogućuje da međusobno dijele popust za rezervacije.

“Dogodila se ljubav” uz lansiranje NIVEA Rose Micellair linije

Za klijenta Beiersdorf organizirali smo intimnu večeru za influencere na kojoj smo predstavili novu NIVEA Rose Micellair liniju.

OPTIMA TELEKOM kampanja “Subota je za obitelj”

U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.