OPTIMA TELEKOM kampanja “Subota je za obitelj”

U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.

NESCAFÉ Gold kampanja “Za trenutke koji vrijede”

Cilj kampanje bio je jačanje komunikacije brenda i njenog imidža, te povećanje frekvencije ispijanja nove NESCAFÉ Gold kave.

Kampanja “Neka odrastanje bude dječja igra“

NIVEA je, naslanjajući se na globalni program društvene odgovornosti “Stalo nam je do obitelji” provela projekt Neka odrastanje bude dječja igra.

Veliki uspjeh Tjedna Europe

Tjedan Europe je projekt Europske komisije u sklopu kojeg se predstavljaju aktivnosti čiji je cilj promicanje raznolikosti zemalja Europske unije.

Booking.com: dobar posao s influencerima

Kampanjom se ističe RAF program koji korisnicima Booking.com platforme omogućuje da međusobno dijele popust za rezervacije.

NESCAFÉ Dolce Gusto – novi okusi: dajmo im da kušaju!

Najbolji trenutak u #agencylife životu je kad radiš na klijentu kojeg voliš i koji ima proizvod u koji vjeruješ. Bilo kakav brief tada dočekaš s oduševljenjem. Tako je bilo i s ovim.

12