Pričajmo o peglanju
Ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.
Ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.
Predstavili smo novitet unutar Nivea MicellAIR Expert linije.
Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan.
Govornici iz tri zemlje, 23 prisutna novinara i visoki engagement
«Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet!
Edukativna kampanja HUHIV-a nosila je poruku da je spolno zdravlje stvar svakog pojedinca!
Osnovna poruka kampanje temeljila se na hranjivom i ukusnom doručku kao najboljem početku dana.
Najbolji trenutak u #agencylife životu je kad radiš na klijentu kojeg voliš i koji ima proizvod u koji vjeruješ. Bilo kakav brief tada dočekaš s oduševljenjem. Tako je bilo i s ovim.
Kampanjom se ističe RAF program koji korisnicima Booking.com platforme omogućuje da međusobno dijele popust za rezervacije.
Za klijenta Beiersdorf organizirali smo intimnu večeru za influencere na kojoj smo predstavili novu NIVEA Rose Micellair liniju.