Deset godina zajedno
U digitalnoj kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj obilježili smo 10 godina članstva Hrvatske u EU i pokazali na koji način nam je EU promijenila živote na bolje.
U digitalnoj kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj obilježili smo 10 godina članstva Hrvatske u EU i pokazali na koji način nam je EU promijenila živote na bolje.
U manje od mjesec dana postigli smo 168 objava, od čega preko 70 % “zasluženih”
U kampanji za klijenta Booking.com predstavili smo održiva putovanja iz različitih kuteva i putem raznolikih formata.
Godinu dana nakon predstavljanja brenda vivo hrvatskom tržištu završila je i kampanja za njihov najnoviji flagship X90 Pro o kojem su tech novinari imali samo riječi hvale.
Povodom Dana Zemlje, na zabavan smo način u suradnji s influencerima potaknuli ekološku osviještenost njihovih pratitelja i inspirirali ih kako malim djelima pridonijeti očuvanju planeta.
Pomnim planiranjem, regionalnim eventom i angažmanom 30 dobro odabranih influencera do cilja.
Sve poznavatelje europskih zanimljivosti i ljubitelje kvizova pozvali smo da se prijave za sudjelovanje u #EuPopUp kvizovima te provjere svoje znanje o EU!
Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.
Pažljivim planiranjem i raznovrsnim sadržajem kroz klasičnu PR kampanju ostvarili smo ambiciozne ciljeve.
Pridružili smo se revoluciji čistog svijeta predstavivši brand ekoloških proizvoda za čišćenje kroz integriranu kampanju.