Booking.com: dobar posao s influencerima

Kampanjom se ističe RAF program koji korisnicima Booking.com platforme omogućuje da međusobno dijele popust za rezervacije.

“Dogodila se ljubav” uz lansiranje NIVEA Rose Micellair linije

Za klijenta Beiersdorf organizirali smo intimnu večeru za influencere na kojoj smo predstavili novu NIVEA Rose Micellair liniju.

OPTIMA TELEKOM kampanja “Subota je za obitelj”

U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.

NESCAFÉ Gold kampanja “Za trenutke koji vrijede”

Cilj kampanje bio je jačanje komunikacije brenda i njenog imidža, te povećanje frekvencije ispijanja nove NESCAFÉ Gold kave.

Kampanja “Neka odrastanje bude dječja igra“

NIVEA je, naslanjajući se na globalni program društvene odgovornosti “Stalo nam je do obitelji” provela projekt Neka odrastanje bude dječja igra.

Veliki uspjeh Tjedna Europe

Tjedan Europe je projekt Europske komisije u sklopu kojeg se predstavljaju aktivnosti čiji je cilj promicanje raznolikosti zemalja Europske unije.

12