Kako javnosti približiti specifikacije novog vodećeg modela mobilne fotografije?

Godinu dana nakon predstavljanja brenda vivo hrvatskom tržištu završila je i kampanja za njihov najnoviji flagship X90 Pro o kojem su tech novinari imali samo riječi hvale.

Autor fotografije: Envy

Kako napraviti nešto dobro za planet i ujedno impresionirati svekrvu

Povodom Dana Zemlje, na zabavan smo način u suradnji s influencerima potaknuli ekološku osviještenost njihovih pratitelja i inspirirali ih kako malim djelima pridonijeti očuvanju planeta.

Kako lansirati uspješnu regionalnu kampanju?

Pomnim planiranjem, regionalnim eventom i angažmanom 30 dobro odabranih influencera do cilja.

Nabrusili smo olovke i sudjelovali u #EUPopUp kvizovima

Sve poznavatelje europskih zanimljivosti i ljubitelje kvizova pozvali smo da se prijave za sudjelovanje u #EuPopUp kvizovima te provjere svoje znanje o EU!

Neka trendovi rade u vašu korist!

Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.

Kako dosegnuti ciljanu publiku pomoću priopćenja za javnost

Pažljivim planiranjem i raznovrsnim sadržajem kroz klasičnu PR kampanju ostvarili smo ambiciozne ciljeve.

Predstavili smo Ecover – buntovnike u kategoriji čišćenja

Pridružili smo se revoluciji čistog svijeta predstavivši brand ekoloških proizvoda za čišćenje kroz integriranu kampanju.

Formula za vječnu mladost i uspješni plasman na tržište

Medijima i influencerima predstavili smo novu NIVEA Cellular Expert Lift liniju proizvoda uz retro 80’s koncept.

Kreativni video format za promociju politika Europske komisije

Posljednje dane ljeta proveli smo snimajući #EUtalks – svojevrsni walk&talk show u kojem smo pričali o aktualnim temama i politikama kojima se bavi Europska komisija.

Biseri kao inspiracija u komunikaciji

Kampanjom za novu liniju NIVEA proizvoda obuhvatili smo tržišta Hrvatske i Srbije.

1235