Deset godina zajedno

U digitalnoj kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj obilježili smo 10 godina članstva Hrvatske u EU i pokazali na koji način nam je EU promijenila živote na bolje.

Dobar proizvod nije teško prodati

U manje od mjesec dana postigli smo 168 objava, od čega preko 70 % “zasluženih”

Održivost

Održivost je dokazano “in”

U kampanji za klijenta Booking.com predstavili smo održiva putovanja iz različitih kuteva i putem raznolikih formata.

Kako javnosti približiti specifikacije novog vodećeg modela mobilne fotografije?

Godinu dana nakon predstavljanja brenda vivo hrvatskom tržištu završila je i kampanja za njihov najnoviji flagship X90 Pro o kojem su tech novinari imali samo riječi hvale.

Autor fotografije: Envy

Kako napraviti nešto dobro za planet i ujedno impresionirati svekrvu

Povodom Dana Zemlje, na zabavan smo način u suradnji s influencerima potaknuli ekološku osviještenost njihovih pratitelja i inspirirali ih kako malim djelima pridonijeti očuvanju planeta.

Kako lansirati uspješnu regionalnu kampanju?

Pomnim planiranjem, regionalnim eventom i angažmanom 30 dobro odabranih influencera do cilja.

Nabrusili smo olovke i sudjelovali u #EUPopUp kvizovima

Sve poznavatelje europskih zanimljivosti i ljubitelje kvizova pozvali smo da se prijave za sudjelovanje u #EuPopUp kvizovima te provjere svoje znanje o EU!

Neka trendovi rade u vašu korist!

Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.

Kako dosegnuti ciljanu publiku pomoću priopćenja za javnost

Pažljivim planiranjem i raznovrsnim sadržajem kroz klasičnu PR kampanju ostvarili smo ambiciozne ciljeve.

Predstavili smo Ecover – buntovnike u kategoriji čišćenja

Pridružili smo se revoluciji čistog svijeta predstavivši brand ekoloških proizvoda za čišćenje kroz integriranu kampanju.

1235