Kako dosegnuti ciljanu publiku pomoću priopćenja za javnost
Pažljivim planiranjem i raznovrsnim sadržajem kroz klasičnu PR kampanju ostvarili smo ambiciozne ciljeve.
Pažljivim planiranjem i raznovrsnim sadržajem kroz klasičnu PR kampanju ostvarili smo ambiciozne ciljeve.
Pridružili smo se revoluciji čistog svijeta predstavivši brand ekoloških proizvoda za čišćenje kroz integriranu kampanju.
Medijima i influencerima predstavili smo novu NIVEA Cellular Expert Lift liniju proizvoda uz retro 80’s koncept.
Posljednje dane ljeta proveli smo snimajući #EUtalks – svojevrsni walk&talk show u kojem smo pričali o aktualnim temama i politikama kojima se bavi Europska komisija.
Kampanjom za novu liniju NIVEA proizvoda obuhvatili smo tržišta Hrvatske i Srbije.
vivo – pop-zvijezda koja više nije anonimna.
Kampanjom na Instagramu i TikToku predstavili smo NIVEA MagicBar čvrste čistače za lice
Edukativna kampanja #VolimZdravlje okupila 12 osoba iz javnog života
Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti
Kako smo za Udrugu HUHIV realizirali još jednu edukativnu kampanju koja je naglasila potrebu za ubrzanjem napora za eliminaciju hepatitisa