Kako dobrom pričom stvoriti međunarodni hype
Angažman globalno poznate osobe nije bio jedini element uspjeha – jednako važna bila je i ekskluzivna ponuda dostupna samo tijekom 72 sata
Angažman globalno poznate osobe nije bio jedini element uspjeha – jednako važna bila je i ekskluzivna ponuda dostupna samo tijekom 72 sata
Mlade poduzetnice u NIVEA kampanji pokazale što ih pokreće i kako su uspjele u svijetu poduzetništva.
Nestlé for Healthier Kids jedan je od najznačajnijih projekata usmjerenih na doprinos zdravijoj budućnosti djece, koji se na globalnoj razini provodi kroz niz programa koji promiču zdraviji način život
U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.
Edukativna kampanja koja nas je podsjetila na važnost očuvanja okoliša i održivog načina života.
Najbrže rastuća Europska modna online trgovina ABOUT YOU svoje internacionalno poslovanje odlučila je u 2020. godini proširiti i na hrvatsko tržište.
Ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.
Predstavili smo novitet unutar Nivea MicellAIR Expert linije.
Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan.
Govornici iz tri zemlje, 23 prisutna novinara i visoki engagement